Dub tech met eurorack en elektron

Knap gedaan!
Best jaloers op je Erbe verb.. Mooi ding is dat!

Thanks! Ja moest er eerst even aan wennen aan de erbe, want zeker niet elk standje is mooi maar er zijn hele toffe dingen mee te doen. Wel zwaar overpriced.

Heerlijk!!!
Als een natte douche :)
Oeh!

Hmm ja een droge douche lijkt me ook wel spannend maar een natte is toch fijner denk ik :)
:mega:
 
Haha ja het kost wel een paar takes. Dit soort dingen komen voort uit patches en patterns waar ik al langer mee bezig ben. Van tevoren denk ik ook na over de structuur als ik het ga opnemen.
Ik denk dat het meer werk is om te "playbacken" met de knoppen. Als je goed kijkt zie je ook de relatie met het geluid en de knop.
Het geheel is wel multitracked opgenomen en achteraf gemixed/gemasterd. Ik heb ergens in het midden een klein stukje van de claps/hats eruit geknipt omdat dat te repetatief was naar mn zin, rest is allemaal live.


in dat geval cheapeau :mexico:
 
Klinkt allemaal super, mooie sounds met flink wat body.
Met Stupide eens dat de stukjes zonder beat me meer raken dan die met de (te?) dikke bassdrum.
 
Te gek dude! Mooie, sfeervolle soundcombinaties en genoeg beweging om interessant te houden.
 
Knappe track! Mooie combinatie improvisatie/structuur, toffe sounds, genoeg variatie om het boeiend te houden, top!
Koel thanks!

moet moeilijk zijn aan die knopjes te draaien tussen al die draden.. maar je hebt dat prima gedaan hoor, heb met plezier gekeken en geluisterd ;)
Haha ja dat is soms lastig idd. Toch heb ik vaak meer moeilijkheden met draadloos :)
 
Back
Top