Space Enigma - It will come

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.302
Locatie
Eindhoven
Van het weekend weer eens lekker weg zitten spacen in de studio en een take opgenomen, waarin ik wat aan de knoppen draai en wat noten meespeel. Dat laatste ben ik niet heel geoefend in, wat voor nogal vreemde timing zorgt die ik zelf ergens dat ook wel weer mooi vind :)

Gebruikte instrumenten: Korg MS20 mini, Sequential Prophet 6, Elektron Analog Rytm, Moog Subsequent 37, Moog Matriarch, Behringer CAT, Behringer TD-3 and Roland JX8P. Sequenced in Ableton met Valhalla send fx (reveb en delays).

Nog wat afgemixt met dit als resultaat:

 
Het viel me op dat je geen bureaustoel hebt? LOL
Mooie sounds, zeg.
Goeie opbouw.
Chill.
Mooi en rustig.

Goed gedaan!

Gloomy :)
 
lekkere track zo, het viel me op dat ik bij je track direct moest denken aan een band uit de jaren 90 met de naam 'der dritte raum', en geloof me, dat is een enorm compliment dat je die sfeer weet te benaderen.
 
Lekker weer een live ambient nummer...
Mooi hoor... :okdan:
Leuke sample and hold/random LFO's...
 
lekkere track zo, het viel me op dat ik bij je track direct moest denken aan een band uit de jaren 90 met de naam 'der dritte raum', en geloof me, dat is een enorm compliment dat je die sfeer weet te benaderen.
ha vet! Mooie muziek ja, vind Hale Bob een geweldige en tijdloze plaat :)
Lekker weer een live ambient nummer...
Mooi hoor... :okdan:
Leuke sample and hold/random LFO's...
Thanks! Die S&H komt uit de behringer cat, instant classic sound :)
 
Lekkere jam!! Pakt lekker uit!! :mega: Nice uitzicht ook over alle synths en wat er gebeurt.. (en de cosy poezenmand niet te vergeten natuurlijk.. :luv:)
 
Back
Top