DE GEKSTE de ONBEKENDSTE enz.

Een Australische synth: de Qaser. Een prototype van de Fairlight CMI.

Qasar1-450x357.jpg
 
^mooi!^
(en waarschijnlijk vet ook)


Heb van de week een : GWdesign vibro/parametriq eq gekocht
het zijn als het ware 2 modules op een 19'' frotplaat geplakt de vibro is een lfo (speed en depht) die op een parametrise eq de frequentie moduleert ook zitter en nog knoppen op voor de q en het level van het effect
 
Stramp Synchanger 2. Onlangs verkregen. Werkt niet helemaal top, binnenkort even laten maken en gelijk laten modificeren met o.a. cv / gate. Naar verluidt zijn er 200 van gemaakt.

Een soort EMS AKS, ook in een koffertje:)

waar heb je deze verkregen als ik vragen mag... Mijn pa heeft er ooit 1tje gehad maar helaas voor mij verkocht voor een appel en een ei :s
 
dik ding! maar dat gleufje links is dat om een munt in te gooien zodat hij echt wat gaat doen?!

Ik dacht net hetzelfde toen ik hem eerst zag. Geen idee waarvoor het echt dient. Om patches op ponskaart in te laden? :P
 
ik denk dat het voor smart media kaartjes is
 
I gear synchroniseert toch automatish?
nou ja anyway genoeg gekkigheid ;)
 
Is de Dewanatron Swarmatron nog helemaal niet langs gekomen? Lijkt mij toch een interessant instrument (helaas wel flink aan de prijs).
 

Attachments

  • DewanatronSwarmatron_02.jpg
    DewanatronSwarmatron_02.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 137
Rare interface, zo'n rood kruisje. ;) Linkje werkt niet Hooihuis.

Nee, ik zag het al. Plaatjes linken op de "oude" manier gaat blijkbaar niet meer....of ik doe zelf iets verkeerd natuurlijk :D

Anyway, ik heb het aangepast. Als je googled kom je vanzelf genoeg info tegen en in de SOS heeft ook een review gestaan.
 
Is de Dewanatron Swarmatron nog helemaal niet langs gekomen? Lijkt mij toch een interessant instrument (helaas wel flink aan de prijs).

Shoarmatron?

Stephen
 
Back
Top