Eurorack praatgroepen?

Ik maak alleen fiep fieiwt kraak plop. Ik vind t zoooo vervelend als mensen er zonodig "echte muziek" mee moeten maken...

;)
 
Een sluitende oplossing voor de verslaving is 400 Volt.

Ik maak alleen fiep fieiwt kraak plop. Ik vind t zoooo vervelend als mensen er zonodig "echte muziek" mee moeten maken...

;)

Goh, ik kan er nog inkomen dat je uren ligt te pielen om een vette klank te bouwen. Maar dan zou ik die ook graag verwerken in een stuk, toch ?
Enfin ja, ook dat is geen must natuurlijk.
 
Een sluitende oplossing voor de verslaving is 400 Volt.



Goh, ik kan er nog inkomen dat je uren ligt te pielen om een vette klank te bouwen. Maar dan zou ik die ook graag verwerken in een stuk, toch ?
Enfin ja, ook dat is geen must natuurlijk.

Nogmaals, ik snap het verschil niet.
 
Note the ;)

Ik vind het allemaal prima. Lekker experimenteren met klank, symfonieen, tangerine dream revisited, techno, hip hop, omgevallen flipperkasten. Het kan allemaal en het is allemaal leuk om te doen.
Ik vind het allemaal de moeite waard. Ook piep fieuw knars krrgggg.
 
Ja dat is op zich wel leuk aan het eurorack wereldje ja. Alles is vaak wel leuk als het maar met passie gebeurt. Het brengt de fun weer terug in de muziek die je kwijt kan raken door altijd maar topprestaties proberen te leveren. Toch neem ik het meeste wel op en heb daardoor een leuke bijzondere sample library opgebouwd. En heel veel heeft het al in een track gehaald.
 
En jawel hoor. De eerste modules en een case komen eraan :o
Ik ben besmet!
 
Oei welke fase zit je? Is het nog te genezen?

Ik begin met filter modules. De WASP filter en de SEM filter van Doepfer. Hierbij heb ik de A-119 Ext. In module, waarvan ik de Envelope Out kan gebruiken om de filters aan te sturen en de A-166 Logic module voor latere uitbreidingen.
 
Zo te horen is het nog pril
Bezint eer ge begint, beter ten halve gekeerd.... Etc
Stel voor dat we een meeting organiseren bij jou en dan subiet de spullen veilig stellen
Het is voor je eigen bestwil !
 
Bij mij bleek de eurocrack een gateway naar het minstens zo verslavende do-it-yourselfstecy.
 
Back
Top