En alweer een vraag over modular ivm uitbreiding.

ik had overigens helemaal geen ruis op 8e kanaal
Over ruis lees ik ook verschillende verhalen, sommigen lossen het op door andere kabels, anderen zetten een andere module ernaast en is het probleem voorbij en sommigen klagen als ze een ruisje hebben op -60db of zoiets en anderen hebben helemaal geen last dus het is maar even afwachten, misschien heeft er een keer een verkeerde batch tussen gezeten of zo.
 
Ik zat met eenzelfde ‘probleem’ en heb een IO Sponde in mijn rack gehangen, aanrader.
De sponde heb ik nu besteld, leek me toch wel een goed mixertje met die mogelijkheden voor een mooi bedrag en niet veel HP.
Bedankt voor de tip!
 
Digitale modules kan je het beste een aparte voeding geven, als je er meerdere hebt.
Ze vragen namelijk +5V, +12V en -12V, dat is een asymmetrische belasting.
Die 5V voeding komt toch echt bijna nooit meer voor bij recentere modules. Ik heb ergens tussen de 100 en 200 modules gehad, nog nooit 5V nodig gehad (ook niet met digitale modules).
 
Ik heb al wel een mixertje in m'n rack, de 1050 van Behringer en die kan verschillende dingen maar ik weet het niet met deze, ik twijfel er over.
Ik heb hem zojuist besteld.. Ik zit te denken om hem a-typisch te gebruiken voor side-chain of FX dukken enz.enz.
Heb je hem nog?
 
Ik heb hem zojuist besteld.. Ik zit te denken om hem a-typisch te gebruiken voor side-chain of FX dukken enz.enz.
Heb je hem nog?
Nee, ik heb 'm teruggestuurd, ik heb nu helemaal geen mixer meer en stuur via de opt-x adat in en out maar als ik opnieuw een mixer in m'n rack zou willen dan zou de Sponde wel op het lijstje staan denk ik.
 
Back
Top