Intellijel Metropolis probleem

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.976
Locatie
amsterdam
Ik heb sinds gisteren een Metropolis in mijn eurorack hangen maar kwam er meteen achter dat Aux A nergens op reageert. Aux B doet het prima. Ik vermoed dat ie echt stuk is maar misschien doe ik iets verkeerd.

Ik weet dat als je in Aux B een destination selecteert deze niet meer te selecteren valt in Aux A en vice versa.

Herkent iemand dit probleem en wat zou het kunnen zijn? Als ik mij niet vergis zit er firmware1.14 in en dat is de laatste las ik op hun website.
 
Ik heb ook een probleem met mijn nieuwe aangekochte metropolis bij schneidersladen vandaan. Bij mijn werkt bij de gate mode 4 de rest stand niet :(. Dus dat word terug sturen en om een ander exemplaar vragen)
 
Misschien een tip:
Ik had een Atlantis met een probleem (ADSR werkte niet naar behoren). Ik heb contact gezocht met Danjel en door wat onderzoek en foto's hebben we geconstateerd dat er een condensator miste op een van de printplaten. Hij heeft een nieuwe printplaat opgestuurd, waardoor ik in de tussentijd gewoon door kon spelen met deze module. Scheelt weer een wachten en frustratie toch?
 
ik gaat eerst schneider wel mailen en kijken of ik wat met hun kan regelen. liefst heb ik dat ze gewoon een nieuwe toe sturen, aangezien deze pas een week oud is en kwam er gister achter dat die functie niet werkte.
 
Ik heb Danjel gemaild en zelfs een filmpje gemaakt maar geen reactie. Ik ben bang dat er meer aan de hand is nu ik het bericht van bjonson lees. Zou zo maar eens kunnen dat deze productie-run mis is gegaan.

@ Roonan...Ik zit natuurlijk maar te gissen maar als hij bij jou wel reageert zal het wel om een eenmalig geval gaan wbt die Atlantis. Nu op het SF al 2 mensen met een probleem met een Metropolis...geeft te denken. Iig wacht ik het af.

Wel jammer...vind het een super sequencer en echt een toevoeging aan mijn systeem. Was er al een beetje verslaafd aan :D
 
Net bericht van Schneidersladen gehad over mijn Metropolis. Bleek toch de Aux A socket niet goed te zijn. Deze is door een tech vervangen en nu werkt ie weer. De Metropolis is alweer onderweg naar mij toe.

Helaas geen nieuw model gekregen maar ben blij dat het opgelost is en dat ik hem komende week weer heb.
 
Back
Top