komt er een reissue van de MiniMoog Model D

Oke:
Er zijn al tig reissues van de minimoog gemaakt
Zal ook zo blijven, tis nog nooit voldoende bevredigend gelukt
Vind heer baars top, maar neem minimoog verhaal met enige korreltjes zout
Tav opmerkingen over voyager : tmho een prima synth. Qua klank meer multi dan mini soms, maar zeker kwaliteit
 
Een Minimoogkloon die beter klinkt dan een Minimoog schiet zijn doel voorbij. Een synth die een Minimoog perfect nadoet (euh, eh, welke van de 13.000 individuen?) en daarbij veel meer mogelijkheden heeft dan in sommige opzichten toch wat beperkte Mini D zou wel een toppertje zijn. Wij slaan alvast wat vlugzout in om zij die van heer Baars' produktsel in katzwijn zijn gevallen flux bij zinnen te krijgen.
 
die splited filter design op de voyager doet meer afbreuk dan wat anders,ja je hebt andere sounds,maar de punch is weg,ik heb de indruk dat de 4 polen niet mooi sync zijn,minimoog filter klinkt veel dynamischer
 
Een Minimoogkloon die beter klinkt dan een Minimoog schiet zijn doel voorbij. Een synth die een Minimoog perfect nadoet (euh, eh, welke van de 13.000 individuen?) en daarbij veel meer mogelijkheden heeft dan in sommige opzichten toch wat beperkte Mini D zou wel een toppertje zijn. Wij slaan alvast wat vlugzout in om zij die van heer Baars' produktsel in katzwijn zijn gevallen flux bij zinnen te krijgen.

wat ik alreeds gezegd heb, met een flinke lading zout nemen...:D


:mega:
 
de voyager is best n coole bak natuurlijk
alleen vond ik m voor de sounds waar ik eigenlijk een moog voor wil een beetje te blubberig
niet in je kanis genoeg
 
helemaal los van enige minimoog of zoals je zegt moog referentie is de voyager heel cool.
 
die splited filter design op de voyager doet meer afbreuk dan wat anders,ja je hebt andere sounds,maar de punch is weg,ik heb de indruk dat de 4 polen niet mooi sync zijn,minimoog filter klinkt veel dynamischer

Ik zet de filters van de voyager vaak op 6dB (1 pole) via het menu, vind ik lekkerder klinken :)
En die stereospread in dual LP modus vind ik heel erg gaaf juist aan de voyager. lekker apart.
 
Ik gebruik hem mono ( de voyager)
En heb de slewrate mod door RL laten uitvoeren
En nog wat beter laten callibreren
Is erop vooruit gegaan ( de voyager )
 
Back
Top