komt er een reissue van de MiniMoog Model D

Als de prijs van de mini's richting ems synthi blijft gaan , wordt het natuurlijk steeds aantrekkelijker
Blijft het gegeven dat ik nog nooit een kloon heb gehoord/ gezien die hetzelfde of beter was dan het orgineel
En dan natuurlijk ook nog dezelfde interface met dezelfde pots en dezelfde range etc
 
Klinkt goed ;-)

Wat kost zoiets eigenlijk? Of bouw je dit (alleen) voor jezelf?

ik kan er waarschijnlijk wel meer bouwen.
( als de koper de tijd heeft)
iets van 2500 ~ 3000,-

Een 1:1 kloon die beter klinkt.. :D

:D ikbedoelmaar...:D
 
volgens mij zijn er osc. boards met een 3086 erop.

:mega:

Bij mijn weten niet "zoals ze de fabriek uit rolden".

Ik ben benieuwd naar je "1 op 1 kloon die beter klinkt". 8) Het zou al mooi zijn als die kloon eens een beetje als een Mini klinkt, iets waar veel "1 op 1 kloons" op één of andere manier slechter in slagen dan bv een Voyager die helemaal geen kloon is.
 
Ik ben benieuwd naar je "1 op 1 kloon die beter klinkt". 8) Het zou al mooi zijn als die kloon eens een beetje als een Mini klinkt, iets waar veel "1 op 1 kloons" op één of andere manier slechter in slagen dan bv een Voyager die helemaal geen kloon is.

hoe een synth klinkt is volkomen subjectief, het valt mij neen beetje tegen van jou dat je dat niet onderschrijft.
en bestaat niet zoiets als een goed of slecht klinkende synth.


Grote woorden.
wat is er groot aan deze woorden?
:peukie:
 
de voyager klinkt alles behalve als een mini,wat een tegenvaller zeg,heb hem snel verkocht..
 
De voyager klinkt alles behalve als een mini,wat een tegenvaller zeg,heb hem snel verkocht..

Dat had je van tevoren kunnen weten, de Voyager klinkt op zich heel goed zolang je hem maar niet met ern model D vergelijkt.
Ik had ooit een Syrinx, nog wel de zeldzaamste.
Ik geloofde in alle indianen verhalen en de hype rondom dat (on)ding, dat hij zo geweldig klonk, nou wat een tegenvaller zeg, heb hem snel weer verkocht....
Dus suc6 egres, als jij 3K+ voor een rode Syrinx over hebt prima, probeer maar weer eens een koper voor dat bedrag te vinden als hij je tegenvalt =(
 
hoe een synth klinkt is volkomen subjectief, het valt mij neen beetje tegen van jou dat je dat niet onderschrijft.
en bestaat niet zoiets als een goed of slecht klinkende synth.
:peukie:

Baars heeft een :mega: teveel op geloof ik. Jij was het die beweerde dat je een synth bouwt die "beter" klinkt. Ik had het enkel over hoe (on)gelijkend synths klinken tov elkaar (dat stukje over "als een Mini" weetjewel).
 
welke ziekte hebben jullie in je hoofd?
als ik zeg dat een synth beter klinkt , dan kun je dat gerust met een flinke korrel zout nemen, aangezien dit dus volkomen subjectief is.

maar goed, ik zal niet meer dit soort dingen zo stellen, kennelijk hebben sommige mensen ernstige moeite met de interpretatie van wat zaken..

:peukie:
 
Dat had je van tevoren kunnen weten, de Voyager klinkt op zich heel goed zolang je hem maar niet met ern model D vergelijkt.
Ik had ooit een Syrinx, nog wel de zeldzaamste.
Ik geloofde in alle indianen verhalen en de hype rondom dat (on)ding, dat hij zo geweldig klonk, nou wat een tegenvaller zeg, heb hem snel weer verkocht....
Dus suc6 egres, als jij 3K+ voor een rode Syrinx over hebt prima, probeer maar weer eens een koper voor dat bedrag te vinden als hij je tegenvalt =(

ik heb al een zwarte syrinx ,een rode is way more dan 3k hoor.

syrinx is gaaf maar je moet creatief zijn om er de max uit te halen,wat mij lukt zonder enig probleem.

hier een track met alles syrinx (10tallen sounds) behalve de TB en break aan 3:42 is een VX-600:

https://soundcloud.com/subgroundtechnology/creatures-dome-lab

voyager is een aftreksel van de minimoog en gebruikt minimoog als verkoopsargument,is niet als een syrinx,daar is er maar 1 van,de voyager is dus slecht voor wat belooft wordt
 
welke ziekte hebben jullie in je hoofd?
als ik zeg dat een synth beter klinkt , dan kun je dat gerust met een flinke korrel zout nemen, aangezien dit dus volkomen subjectief is.

maar goed, ik zal niet meer dit soort dingen zo stellen, kennelijk hebben sommige mensen ernstige moeite met de interpretatie van wat zaken..

:peukie:

Zoals jij met mijn reactie van gisteren? :) Ik had nota bene nog quotes gebruikt toen ik jouw woorden citeerde dus waarom je ze dan plots als a) letterlijk en b) mijn woorden interpreteert is mij een raadsel.
 
Back
Top