D&R mixer ..topic

D&R4000: Opgelet A en B versie!

D&R4000: Opgelet A en B versie!

Kwantum nog een belangrijke opmerking, kijk eerst welke versie je hebt voor het aansluiten A of B.
Dit bepaalt hoe de molex connectoren aangesloten dienen te worden. Zie bijgevoegde ss.
Dit handelt niet over de mki of mkii.
Hier kan mogelijks de fout ontstaan zijn ...

Sowieso altijd eerst even schema's erbij nemen en op de PCBs kijken wat daar vermeld staat!! :okdan:


Voor alle duidelijkheid: Ik heb dus een B (C?)versie met de voeding(-/+ 18V) die op de middenste molex vd 3 toekomt.
... onderste tekening dus ... :okdan:
 

Attachments

  • D&R4000 molex aansluiting.PNG
    D&R4000 molex aansluiting.PNG
    13,1 KB · Bekeken: 115
Laatst gewijzigd:
Wow, bedankt Zoltar! Kan niet zeggen dat ik hier veel wijzer uit wordt helaas..Mijn kennis wat schema's betreft is best beperkt moet ik bekennen. Maar ik ken iemand die waarschijnlijk wel wat met deze info kan.

Maar ik ben niet te beroerd om te leren en mijn interesse wordt des te meer gewekt door dit soort reacties. Wat een fijn forum is dit toch!
 
Geen probleem. Als ik kan helpen graag, en zeker als je interesse gewekt is. Zelf opt moment bezig met master na te lopen...

Btw: obsolete radiohm 58mm 10k log fader, monitor fader, heb ik op ebay gevonden bij een duitser. Ik heb er nog 2 over gelaten... :-)
 
Beetje off topic ....
Zijn er eig mensen die op zoek zijn naar de monitor faders vd d&r4000?
Radiohm, 10k, log, mono, 58mm
 
Potverdrie, die is zelfs mooi al zou je hem alleen voor je ipod gebruiken... Ik heb geen plek en geen geld, maar als ik dat laatste had zou ik voor dat eerste wel een oplossing vinden :)

Dat zijn de liefhebbers!!

Ziet er verdomd strak uit Expanded! Ik heb ook geen geld meer... Succes!
 
stylix

stylix

ik ben nog op zoek naar een stylix met zoveel mogelijk mono broodjes voor een nieuw project .
iemand nog wat in de aanbieding ?
 
Ik zag een op MP staan... Linke boel komt zo...
 
En nòg één...
http://link.marktplaats.nl/m1052216531

Beetje over de top; 2500 vragen lijkt me niet reëel... Zijn wel hele gave producten, audiopad op pcb is heel kort, waardoor je geluid er mooi door gaat!

Maar waarom specifiek deze tafel?
 
ik ben nog op zoek naar een stylix met zoveel mogelijk mono broodjes voor een nieuw project .
iemand nog wat in de aanbieding ?

Staat er sinds vandaag wéér een in centraal Nederland op Marktplaats.nl... Klikkk
 
Back
Top