Koffertje/Remix Depeche Mode - Halo

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Beste Synthforumgenoten,

Het is alweer een tijdje terug dat ik hier iets heb gepost dus wil jullie even vergezellen met een cover/remix die ik gemaakt heb van Depeche Mode.

Fijne zondag !

 
Bedankt mannen ! Ben blij dat het tot nu toe in de (duistere) smaak valt :)
 
De vocals van Dave heb ik gepikt van de 5.1 DTS versie van Violator (het 'center' kanaal)

Synthesized vocals komen uit een Mac.. 'Whisper' als stemgeluid instellen.. typen.. laten praten.. door een distortion en vocoder heen halen.. klaar :)
 
En ja... Ik heb die tijd ook meegemaakt... : )
Maar was wel wat scepticisch over DM. Was meer geïmponeerd door de eerste platen van The Cure en ook Joy Division en Bauhaus.

Maar toch vind ik dit een mooie productie van je. Het blijft van begin tot eind heel overtuigend!
 
En ja... Ik heb die tijd ook meegemaakt... : )
Maar was wel wat scepticisch over DM. Was meer geïmponeerd door de eerste platen van The Cure en ook Joy Division en Bauhaus.

Maar toch vind ik dit een mooie productie van je. Het blijft van begin tot eind heel overtuigend!

Veel dank en een compliment van iemand die er eigenlijk niet zoveel mee heeft en het toch heeft beluisterd is het mooiste wat er is in dit geval ! Het doet me goed ;)

Goed!

Bedankt voor het luisteren !

Heel tof gedaan, klinkt erg goed, zou zo op een officiele remix 12inch kunnen. :okdan:

Dankjewel ! Verbazingwekkend veel positieve reacties :) Erg tof !
 
Er is lekker veel drama in deze uitvoering gestop, ik vind 'um wel goed. Ben hardcode DM fan geweest. Een clip maken zoals deze is ook niet zo gebeurd.

Hartstikke bedankt ! Sinds Wilder de band heeft verlaten is het 'wow' gevoel bij Depeche Mode voor mij wel weg.. Ik blijf wel een fan van het oudere werk.. Jeugdsentiment.. Denk dat het dramatische daar een beetje vandaan komt :) De clip had ik in 3 uurtjes bij elkaar geplakt dus dat viel mee..

Heel mooi gedaan, blijft boeien, goede herinterpretatie, klasse !

Bedankt en ben echt blij dat het in de smaak valt ! :)
 
Mooi gedaan. Ik vind wel dat de vocals er ineens heel nadrukkelijk inkomen. Ik zou niet weten hoe je kunt oplossen hoor, maar het viel me op. Lekker ingetogen en donkere track, passend bij het jaargetijde.
 
:okdan:

Netjes, netjes, netjes :okdan: hele strakke mix

Bedankt voor het luisteren en je comment :)

Top zeg !

Jij ook bedankt voor het luisteren !

Mooi gedaan. Ik vind wel dat de vocals er ineens heel nadrukkelijk inkomen. Ik zou niet weten hoe je kunt oplossen hoor, maar het viel me op. Lekker ingetogen en donkere track, passend bij het jaargetijde.

U heeft helemaal gelijk dokter ! De eerste inzet kreeg ik er moeilijk 'ingetogen' in, maar aangezien ik de rest wel lekker vond lopen uiteindelijk maar zo gelaten.. Heb wel vaker de neiging wat lui en slordig te worden bij de afwerking..
Bedankt voor het luisteren in ieder geval ! :okdan:
 
Back
Top