Elektron serie + TR 505? werkt dit?

Ik ben heel nobel vandaag en heb hem voorgesteld mij zijn telefoonnummer te sturen zodat ik het mondeling kan uitleggen want anders gaat hij het nooit begrijpen vrees ik
 
Als je eerst de simpele opzet doet weet je tenminste of je 505 gek doet of dat je probleem elders ligt.

OT midi out> 505 midi in.
Klok settings goed zetten op 505.
Loopt die dan mee dan is je 505 in orde.

Inderdaad dat is waar aangezien hij 2dehands is kan hij ook gewoon al wat kapot zijn fzo... :/
ben nu nog even op mijn stage ga het om 17u direct uitproberen ik laat iets weten!
bedankt!
 
zooooo! Nie boos worden om niks...rustig na denken.

Beste remedie bij dit soort dingen zoals Brz zegt, bij de bron of simpel beginnen en vandaar uit je probleem uitzoeken.

Bij mijn 707 moet je ook eerst de sync setting goed zetten anders heeft ie er ook geen zin in...
 
zooooo! Nie boos worden om niks...rustig na denken.

Beste remedie bij dit soort dingen zoals Brz zegt, bij de bron of simpel beginnen en vandaar uit je probleem uitzoeken.

Bij mijn 707 moet je ook eerst de sync setting goed zetten anders heeft ie er ook geen zin in...

Sorry hiervoor man! was niet de bedoeling :) zou me nog overwegen om gewoon een 707 2dehands te kopen als de 505 het straks nog steeds niet doe als ik het ga proberen...
 
het is ook niet duidelijk:
- wil je de 505 laten meelopen met de clock (interne sequencer 505)
- of wil je de geluiden van de 505 sequencen met de OT

Beide vereisen een andere aanpak.
 
het is ook niet duidelijk:
- wil je de 505 laten meelopen met de clock (interne sequencer 505)
- of wil je de geluiden van de 505 sequencen met de OT

Beide vereisen een andere aanpak.

eerst dacht ik het eerste dus de 505 laten meelopen met de clock maar dit lukt echt niet.. :s

maar dan dacht ik dat ik de geluiden inderdaad van de 505 kunnen sequencen met de OT..

het probleem is dat ik men analog four & analog rytm al paar maand volledig ben aan het leren zelf een soort van handleiding aan het maken (met de dingen erin die ik vindt die nodig zijn). Maar ben nog ff bezig met de analog four en nog een paar dingen in de rytm dus heb nog niet veel tijd gehad om me met mijn OT bezig te houden begrijp natuurlijk de basis princiepes want dat is wat hetzelfde bij elektron gear..
 
Back
Top