• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Doepfer Dark Energy MK II, Monotribe, Korg volca, miss Elektron Dark Trinity, enz

JackBerryF1

Ingeburgerd
Lid sinds
12 oktober 2015
Berichten
26
TK: Doepfer Dark Energy MK II, Monotribe, Korg volca, miss Elektron Dark Trinity, enz

Na lang twijfelen ga ik toch alles te koop zetten ga beginnen met de Doepfer Dark Energy MK II

Deze is praktisch in perfecte staat heb hem maar 1 a 2 keer gebruikt, er zitten een paar patchkabels bij en de oplader natuurlijk.

-Heb deze aangekocht voor 449,00 EUR van de doepfer site.
De Doepfer Dark Energy MK II staat voor 429,00 EUR te koop in de meeste winkels.

Zou er toch graag 300,00 EUR voor krijgen.

-De monotribe ga ik ook normaal verkopen ook in zeer goede staat deze heb ik wel wat meer gebruikt.

Zou voor deze graag 130,00 EUR krijgen

-Mijn volca series mag ook weg, dit is de korg volca beats, korg volca bass en korg volca keys

Hiervoor zou ik 95,00 EUR per stuk van willen of samen voor 270,00 EUR

-Ga misschien ook mijn Elektron Dark Trinity verkopen: Analog Rytm, Analog Four, OT (ben nog niet zeker) doe een bod en misschien overweeg ik het. Allemaal in goede staat komt incl midi kabels, extra kabels, oplader natuurlijk en handleiding de doos zit er ook bij. ( Zitten 4 soundpacks bij de Analog Rytm)

-Hetzelfde voor mijn x0xb0x (goede staat) en TT303 (zeer goede staat) doe een bod en ik zal nog zien of ik het overweeg.


REDEN: STOPZETTING HOBBY WEGENS HEVIGE VORM VAN TINNITUS

ALLES AF TE HALEN IN BELGIË, OF VERZENDING BETAALD KOPER.


NIET RUILEN/ALLEEN TE KOOP

:doei:
 
Back
Top