Maf muziekje...

Op iOS devices zie je de flash link niet, kan je ook een url posten??
 
Grappig dat er zooo'n groot verschil zit tussen de lengte van alle korte noten in vergelijking met die lange drone-achtige. Vind het iets te onrustig.
 
Heb je de delay op die sequence misschien verder dan 50% open staan ? ( mix) dan gaat de timing een beetje te veel verschuiven ( zo klinkt het voor mij iig) .Ik vind de mix wat dof, mag best meer hoog in... iets meer definitie tussen de gebruikte klanken...

32 sporen ? wat veel :P
 
dan gaat de timing een beetje te veel verschuiven ( zo klinkt het voor mij iig)

Ah, ik ben erachter! Een paar/sporen hadden een ietsjes hogere snelheid..

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-90

32 sporen ? wat veel :P

Mijn gratis pluginverzamelingetje is wat veelzijdiger wanneer ik sommige geluiden layer :-)


:W
Scepticist
 
De laatste post vind ik al beter. Wellicht ben ik er meer aan gewend. Ik mis juist de bas een beetje. zit niet veel laag in, of het komt niet goed naar voren. De acid-achtige 303 sequence heeft het bijna niet. Je zou het spoor dat de bas zou moeten dragen in de eq wat meer kunnen geven?

Ik ben geen goeie masteraar maar wat ik doe is de afluistering heel zacht zetten en dan kijken of je de belangrijke zaken hoort in de zachte mix. Als je iets niet kunt horen staat het te zacht of wordt het overstemd door andere instrumenten.
 
Leuk dat je eraan begint te wennen :-)

Zelf vind ik de baslijn nogal aanwezig op mijn speakers! Misschien mis je subbas? Ik zal er nog even naar kijken...

De knappe dames die mijn muziekjes weleens liken op soundcloud, hebben iets nieuws bedacht...
Na een paar weken trekken ze hun like weer in, wat mij nogal aan het twijfelen brengt! :-S
 
Hoge piep? Ik hoor m niet! Ben ik doof aan het worden?

Bedoel je die sequence die bij 1.32 inderdaad wegvalt?
Die ga ik misschien maar weghalen. Stamt nog uit het begin van de ontwerpfase.. :-)
 
Back
Top