Midi-DCB converter. Supergoedkoop

Ik heb het net ook besteld bij Django maar ik zie die DCB-converter niet meer op de site van Engineers@work staan. :confused:
Nu maar hopen dat die er nog 1tje heeft liggen voor mij.
 
Ik heb het net ook besteld bij Django maar ik zie die DCB-converter niet meer op de site van Engineers@work staan. :confused:
Nu maar hopen dat die er nog 1tje heeft liggen voor mij.

Volgens mij had hij het erover dat het een aflopende zaak was, omdat de converters best duur zijn om te produceren.

Correct me if i'm wrong!

Zou wel jammer zijn, ik vind het echt een mooie oplossing, zo zonder extra adapter en outboard extra's in de studio. (je moet het ook allemaal kwijt kunnen in je studiootje!)
 
Tsjechie is een EU land dan betaal je geen douane (invoer) rechten.
 
Volgens mij had hij het erover dat het een aflopende zaak was, omdat de converters best duur zijn om te produceren.

Correct me if i'm wrong!

en even een hele grote schopperdeschop...

Ik heb er daarnet nog een besteld - er staat wel 'V2' bij dus misschien heeft 't ding een redesign gekregen. Ik heb ook nog even naar die van Elektroservis gekeken, maar deze is compacter en die exotische filterdingen, hoe leuk ook - not needed. Plus, er zit in Ableton al een hele goede arp die alles doet wat de Juno ook kan.

Nou eens kijken hoe het kwartet (JU60, AJ1, JX3P, JX8P) echt simultaan bij elkaar klinkt...
 
Back
Top