Hulp nodig bij AN1x patch transfer

D'oh die bedoelde ik idd. Heb het bijgewerkt :)
 
Ja okey, En alé, ik wil me ni druk maken,
Maar die Midisport 4x4 en ESI M8U die lijken 64 Bit drivers te hebben,, als ik zo naar de support kijk..
Wat gebruikte RolandXP80 nu weeral ??

EDIT: Aan ja,
geluidskaart (M-Audio Audiophile 2496) als midi interface, en ik heb ook een M-Audio Midisport 2x2 (Anniversary edition)

EDIT: tja, die Audiophile 2496 lijkt geen 64 drivers te hebben ?? De Midisport 2x2 wel.



Snap812.png

Snap813.png
 
Ik heb Bome Send SX nog een keer geprobeerd zonder dat Ableton opgestart is, maar dan geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding. Buiten Ableton is er geen enkel ander programma die mijn MIDI poorten gebruikt.
Ik zou toch zoeken naar andere software dan deze Bome Send SX daar ze zelf schrijven :"... can easily test small Sys Ex requests".
Elke degelijk sysex-software kan zowel grote als kleine sysex-dumps zenden/ontvangen. Hier spreekt men enkel van 'small'...
 
tja, okey,,, mss veralgemeen ik teveel.

Voor zover ik al heb zitten uitproberen, worden veel Midi interfaces niet herkend op 64 bit.
Veel hardware heeft geen 64 Bit werkende driver, vooral omdat die van voor het 64 bit tijdperk zijn...
Dat kon het geval niet zijn; als een midi interface geen 64 bit driver heeft (en niet class compliant is), dan is er zelfs geen poort om te selecteren in Win x64. ;)
 
Als je MIDI interface niet goed werkt, dan kan je ook nog eens de driver verwijderen en opnieuw installeren zonder dat de interface aangesloten is en daarna opnieuw inpluggen. Dit heeft bij mij al eens het probleem van de 'onvindbare' MIDI-poort opgelost. .

Windows installeert vaak zelf een voor MIDI ongeschikte driver als je toestel nog usb aangesloten is tijdens de installatie.
 
Back
Top