Bonjour

Olden

Ingeburgerd
Lid sinds
13 juni 2015
Berichten
46
Locatie
Twente
Hallo hier een nieuweling,

Mijn naam is Olden en ik woon in het rustige oosten van Nederland.

Na vooral veel zelf onderzoeken toch besloten eens in te schrijven op een forum voor synths. Kom origineel uit de klassieke muzikale wereld en wat gesongwrite/popbandjes gedaan.
Nu over aan het stappen op electronische instrumenten, de sound en technische spreekt me erg aan hoewel ik relatief weinig verstand heb van cirquitboards en chipjes.

Momenteel bezig de mc 505 te leren kennen en opzoek naar wat complimenteus voor de korg poly 800 qua drum computer (yamaha rx7 anyone?)

Zal waarschijnlijk niet zo veel in te brengen hebben qua synth kennis maar mee lezen en leren is ook leuk :D

Groeten!
 
Bericht door een moderator:
Bonjour Olden!

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php


Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Dit kun je trouwens hier doen.

Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

En zoals Exo al aangaf, er zijn er inderdaad meer hier met een klassieke achtergrond :).

Heel veel plezier hier!

Doc
 
korg poly 800 heb ik sinds 1985 ofzo jaren gehad, had hem verkocht zodat ik een juno 1 kon kopen van roland. poly 800 was een leuke synth, erg rauw, had vaak idee dat het te rauw was en er geen mooie zoete klanken mee kon maken.
 
Back
Top