• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Audiophile Firewire en VSystem PC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dubcreator

Ouwe rot
Lid sinds
7 mei 2009
Berichten
1.675
VSystem PC die ik tot nu altijd gebruikt heb voor mn 2 track opnamen en mastering.
Betreft een 3Ghz 4GbRam , 70Gb snelle HD. De machine is door Verhagen gebouwd specifiek volgens mijn wensen. Dubbele videokaart voor het aansturen van 2 schermen, firewire kaart met 2 sockets.
Geinstalleerde software is Soundforge 9.0 en een hele berg plugins waaronder waves. Daarnaast Logic Audio Platinum 4.0 en nog wat andere handige software. Het systeem draait op Win XP. Ik gebruikte er een M-Audio Audiophile interface bij en wanneer interesse 2 stuks Emagic Audiowerk 8 kaarten. Dit geeft je 16 fysieke outputs. Werkt zeer goed met Logic.

Ik zou graag het systeem verkopen in zijn geheel. Alles werkt retestrak en heel snel. Nooit aan internet gehangen maar puur een muziek PC.

Ik vind het wat lastig om er een prijskaartje aan te hangen. Zit te denken aan een 450 euries
 
Evt los te koop.
M-Audio 100 Euri inc firewirekabel
Audiowerk 8 kaarten inc 2 snakes 16xcinch>Jack 6.3mm 120 euri
V-System PC 350 euri
Heb ook nog 2x 1Gb SDRAM 667Mz in de aanbieding 25 euri voor je macbook pro

Evt Ruilopties... Mooie Spring reverb, Line 6 Echo Pro,
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top