• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MOTU 828 MK2 Firewire audio interface incl kabel

elektrofunk

THE ROBOTS ARE COMING
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
733
Locatie
Tilburg
Mooie Motu 828 MK2 audio interface te koop.
zeer goede prijs / kwaliteit geluidskaart met 8 ingangen en 8 uitgangen op 96kHz
Ook standalone te gebruiken

Draait perfect op de mac (pc ook neem ik aan).
dit is de snellere FireWire versie
en je krijgt er een firewire kabel van me bij!

Heb je geen firewire op je computer? geen probleem... heb zelf altijd met een thunderbolt adaptertje gebruikt: werkt foutloos!

Ben altijd zuinig op de kaart geweest *hangt in rack. En is nooit studio uit geweest.
....ondanks dat ..geeft Mic/Guitar input 2 op frontpaneel wat tikken bij gebruik
(is een kwaaltje van de 828 mk2... naar verloop van tijd lijken ze dit allemaal te krijgen).
De frontingang kan je gewoon muten maar mocht je die toch willen repareren dan kan dat alsnog. *is info op het net te vinden.

dit doet niets af van de werking op de 8 line uitgangen en line 8 ingangen + main outs op de achterzijde ... die zijn ruisloos en perfect! Je kan deze kaart ook nog met ADAT voorzien van meerdere ins en outs.

Reden voor verkoop : aanschaf ander systeem.

Te testen / ophalen in Centrum Tilburg.
opsturen wil ik ook doen (verzendkosten koper)

Vraagprijs: 250 euro. WEG IS WEG
 
Tadaa! alsnog de fotos van de knappe 828 mk2!
ps: heeft natuurlijk ook midi IN en OUT
 

Attachments

  • 828_2.jpg
    828_2.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 112
  • 828_1.jpg
    828_1.jpg
    51,1 KB · Bekeken: 99
  • 828_3.jpg
    828_3.jpg
    218,9 KB · Bekeken: 101
  • 828_4.jpg
    828_4.jpg
    212,9 KB · Bekeken: 105
Back
Top