OS 1.56 voor Yamaha Motif XS

Status
Please reply by conversation.

Michaels Keys

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.139
Gezocht: OS 1.56 voor Yamaha Motif XS (SOS!)
Beste forumleden, met name bezitter van een Motif XS ...

Ik heb een probleem met mijn Motif XS. Contact met Yamaha service adres levert de suggestie op om het op 1 na laatste OS te installeren. Dat is OS 1.56 (ipv de laatste versie 1.60).

Op een of andere manier is die OS 1.56 onvindbaar op het web ... Is er misschien een XS bezitter die dit OS nog in zijn bezit heeft? Ik zou er zeer mee geholpen zijn omdat hiermee mogelijk mijn XS probleem is opgelost (en anders kan ik deze oplossing uitsluiten ... )

Probleem is dat hij (met name als de kamer vrij koud is) soms niet in 1x opstart bij het inschakelen van de power.
Na 2 of 3 keer start hij gewoon op en is er verder niks aan de hand. Eenmaal aan gaat hij ook niet meer uit (behalve met het uit knopje natuurlijk). Maar het is toch vervelend dat hij eens in de zoveel tijd er pas in 3e instantie zin in heeft om aan te gaan.

Als gezegd, ik kreeg de suggestie om 1.56 eens te installeren en te zien of het probleem dan ook zou optreden. Deze versie zoek is dus! Mocht je mij eraan kunnen helpen: dank dank dank!

Groeten, Michael
 
Ik zou het zoeken in het voedingsgedeelte van de synth.
Op Motifator.com heeft al iemand de firmware voor je klaargezet voor download, maar betwijfel sterk dat dit ,naast weer voor extra (voorheen verholpen) problemen, jouw opstart issue gaat oplossen...
Laat het even weten als het wèl het probleem verhelpt, dat zou wel goud zijn :)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top