MonoTron_NL - Time Implosion

Deze track is inderdaad bij vlagen heerlijk '90ties. Die stemsample maakt het helemaal af! Ik ben niet zo dol op die steeldrum bass, hikt wat tegen het valse aan. De break rond 3 minuten vind ik wel heerlijk! Beats zijn ook lekker rauw.

Succes met je track!
 
fraai hoor, veel variatie, interesant, maar ik vind die bas ook een downer helaas.
maar gaat ook op mijn shortlist!
 
Lekkere sound hoor :mega: Heel veel, toch wel lekkere spanning tussen de akkoordjes en melodietjes..
Soms mis ik bepaalde parallellen van de melodieen een beetje qua harmonie maar dat maakt em ook wel weer 'n beetje filmisch zo nu en dan...

Die steeldrum-achtige bas is toch gewoon een lekker nasty fm geluidje? :mega: kan em wel waarderen iig..

Mix is ook lekker vind ik.. en idd die K1, erg leuke synth.. goeie herinneringen aan ook :)
 
Lekker hoor. Was de laatste tijd weer veel naar B12 aan het luisteren, dit past daar inderdaad naadloos bij.

Mvg.

CoolRunning
 
Ow yeah, lekker 90's...
Goed nummer, ik zou enkel de drums wat meer pannen...

Thanks Riky!

Interessante tip, voor zover ik me kan herinneren zijn alle drumgeluiden op de kick en snare na flink gepanned. Wellicht dat het door de effecten weer wat meer in het midden is gekomen.

En natuurlijk de beste wensen voor iedereen :okdan:
 
ge no mie neerd voor stem.

krijg wel last in mijn oren van iets piekerige in die bass. kan ook aan mij liggen...moe van het liuisteren naar al die inzendingen...
 
Akkoorden zijn erg mooi, maar die bas verpest het flink voor mij want ik vindt het geluid lelijk en het loopje saai. En dan dat synthspeech dingetje, da's wel erg 90's house he? Toch een beetje jammer, want verder is het zeker een nummer met potentie. Geef het nummer een mooie groovy bassline. In de latere helft herstelt het nummer zich en klinkt het erg lekker allemaal.. (hoewel dat piepje dan tegen irriteren aan zit). Dus ja.. toch wel iets met potentie, maar net ff een paar zaken die scheef zitten voor mij.
 
Back
Top