Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik durf bij bijna niet delen maar als je in Frankrijk bijvoorbeeld een set CLA-10's bestelt betaal je n pak minder dan belgië of NL
Dus landen hoppen kan lonen bij bax. Was eerder ook zo met de moog grandmother die in NL honderden euro's minder is dan in B

En die code werkt ook in t land van sus d oraansss
 
Helemaal mee eens, prijzen schommelen en de ene aanbieding is beter dan de andere, altijd even vergelijken loont. Voor een Moog Matriarch geldt nu bv dat ze al scherper zijn met de prijs dan de grote concurrent bij de oosterburen, en als je dan nog eens 7,5% korting erbij pakt, prima deal lijkt me (nu de levertijd nog … 😅 maar zoals men soms zegt, “het genoegen zit hem in het verlangen” ..)
 
Helemaal mee eens, prijzen schommelen en de ene aanbieding is beter dan de andere, altijd even vergelijken loont. Voor een Moog Matriarch geldt nu bv dat ze al scherper zijn met de prijs dan de grote concurrent bij de oosterburen, en als je dan nog eens 7,5% korting erbij pakt, prima deal lijkt me (nu de levertijd nog … 😅 maar zoals men soms zegt, “het genoegen zit hem in het verlangen” ..)
(Deze was on reactie op Nap en Clintrubber)
 
Back
Top