Y-Splitter kabel (grote jack- - waar kopen?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.723
Locatie
Streek rond Herentals - België
Hoi

Ik dacht 't makkelijk op ebay of bax of thomann te vinden, maar dat valt tegen.
Ik zoek een stereo grote jack die het linkse en rechtse signaal split naar grote vrouwelijke mono jacks. Een kabel of 4.
Moet dienen om mijn Tanzbär zijn kicks enz apart naar de mixer te krijgen. Ik vind die dingen op ebay enkel in mini jack en geen idee of de splitters dan stereo zijn of links en rechts apart. Ik wil ze dus apart. Anders moet ik ze zelf maken, nogal raar dat ik 't niet vind.
Iemand een tip? Misschien zoek ik onder de verkeerde termen?
 
Ik kan alle kanten uit met female. Naar fx of naar de partchbay, afh vd afstand van alle speeltjes tov elkaar.
Nog een extra patchbay erbij maakt de kabel mess enkel ERGER hier. Ik heb namelijk geen plek en experimenteer naar hartelust met kabelspaggeti
Momenteel hangen de patchkabels al voor de knoppen in mijn rack. Nog een erbij maakt 't helemaal horror.
Thomann dus. Heb er in een moeite genoeg besteld, allerhande kabel. Dank
 
Laatst gewijzigd:
Ik kan alle kanten uit met female. Naar fx of naar de partchbay, afh vd afstand van alle speeltjes tov elkaar.
Nog een extra patchbay erbij maakt de kabel mess enkel ERGER hier. Ik heb namelijk geen plek en experimenteer naar hartelust met kabelspaggeti
Momenteel hangen de patchkabels al voor de knoppen in mijn rack. Nog een erbij maakt 't helemaal horror.
Thomann dus. Heb er in een moeite genoeg besteld, allerhande kabel. Dank

patchbays onderaan rack hangen dan heb je dat probleem niet :eureka:
 
Back
Top