• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jack pluggen en enkele kabels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NyaH

DE patser
Lid sinds
1 juli 2003
Berichten
157
Locatie
Joure Friesland
Jack pluggen (update, ik heb er nogal wat bijgevonden)

Omdat ik al mijn pluggen heb vervangen door neutrik pluggen en er nogal wat aan kabel bij is gekomen heb ik het volgende in de aanbieding:

Het gaat om pluggen met een kunststof behuizing.

GEBRUIKT:

Jack mono 6.5mm: 38
Jack mono 6,5mm zonder staart: 3 (deze zijn ingekort ivm een dikkere kabel )
Jack stereo female 6,5mm: 4 (worden gebruikt voor verlengkabels te maken)

NIEUW:

Jack mono 6,5mm: 14
Jack mono 6.5mm: 3 (dit is een wat luxere en betere versie)
Jack stereo 6,5mm: 8
Jack mono 3,5mm: 2
Jack stereo 3,5mm: 1
Tulp rood: 2

GERBRUIKTE KABEL:

Skytronic Neoprene Mono met aan beide einden het wat luxere type mono jack 6,5mm:
2,5 meter: 2
2 meter: 1
1 meter: 2
70 centimeter: 2

Onbekend merk rode kabel mono jack 6,5mm naar jack 6,5mm, lengte 5 meter: 1 (niet mooi, wel goed)
Onbekend merk kabel mono haakse jack 6,5mm naar tulp, lengte 3 meter: 2
Skytronic Neoprene mono female jack 6,5mm naar tulp, lengte 50 centimeter: 2
Quicklok mono jack 6,5mm naar XLR male (neutrik), lengte 4 meter: 1
Onbekend merk splitter kabel female stereo jack 3,5mm naar twee keer tulp, lengete 15 centimeter: 1
Onbekend merk stereo kabel met gescheiden L- R, grijs, male tulp naar male tulp, lengte 1,40 meter: 1
Onbekend merk stereo kabel met gescheiden L- R, zwart, male tulp naar female tulp, lengte 2,40 meter: 1
Onbekend merk stereo kabel met gescheiden L- R, zwart, male tulp naar female tulp, lengte 5 meter: 1

Voor alles geld: in zeer goede (nieuw) staat tenzij anders vermeld

De nieuwprijs van deze pluggen was voor mij 70 cent per stuk (bij 80 stuks massa aankoop) maakt 56 euro
De female stereo jack hebben 2,50 euro gekost, maakt 15 euro.
De Skytronic kabel was iets van 1,50 per meter, maakt 18 euro.
De 3.5mm mono jack was 0,50 euro, maakt 1 euro
De tulpen waren 0,50 euro, maakt 2 euro.

De rest weet ik niet meer en tel ik derhalve niet mee. Daarmee bedoel ik de fabrieks kabels, de rode kabel en de quiklock kabel. Totaal dus 92 euro wat het mij heeft gekost.

Zullen we het op de halve nieuwprijs houden? (de nieuwe pluggen bekijk ik dan ook als zijnde gebruikt)

Prijs 45 euro (ex verzendkosten)

De pluggen zijn geschikt voor mensen met een klein budget die de apperatuur aansluiten en normaliter laten staan. Het zijn beslist geen stage pluggen. (aldus mij, de fabrikant denkt daar anders over)

NIEUWE KABEL:

Eventueel, maar geheel BUITEN bovenstaande om, heb ik nog twee fabrieks kabels liggen. Het gaat om microfoon kabels met XLR aansluiting van zeer goede merken. Hoewel de verpakking er niet meer bij zit is meer dan buidelijk te zien dat het om nooit gebruikte, plinterneiuwe en dure kabels gaat.

Italiaanse kabel met als beeldmerk een hoekje met een "G" er in. Geen idee hoe meer het heet. 6 meter lang en aan beide zijden origineel af fabriek met Neutrik afgemonteerd. 15 euro.

Originele Shure microfoon kabel, zeer soepel met bijzonder luxe XLR afgemonteerd. Lengte 5 meter. Een prachtige kabel, bija te mooi om te gebruiken. Straalt professionaliteit uit. Ik heb geen idee wat hij ooit heeft gekost, hij ligt hier al jaren in de kast omdat ik geen microfoon heb. Gebalanceerde kabel! Ik weet ook niet voor welke microfoon het is, allen het merk shure staat op de kabel. 20 euro

Foto's kan ik wel via mail versturen.

Een leuke ruil ben ik ook wel voor in. Denk hierbij geluiden voor de Akai S700, Emulator III, wave kaartje voor de Yamaha SY77 of Ensoniq ESQ-1of Ensoniq SQ-1 of Kawai K1, of Kawai K5 of Korg M1 of Korg Wavestation. Voor een roland D5 mag ook nog. Geheugenkaartje is ook goed.

Goh, heb ik toch nog een gearlist op het forum gezet.....

DISCLAIMER :D
Dan nog een laatse mededeling, ik heb tijden zitten rekenen om een zo eerlijk mogelijke prijs te maken. Ik heb reeds neiuwe pluggen als gebruikte gerekend en ik heb een aantal komplete kabels helemaal niet megerekend omdat ik de prijs niet meer wist. We weten allemaal wel dat dit spul in het algemeen niet gekoop is. Het is dus allemaal voordeel voor de koper. Het spul is zorgvuldig en professioneel uitgesolderd en ziet er bijzonder goed uit. Hier is nogal wat tijd in gaan zitten en veel andere mensen die iets als dit verkopen nemen die moeite niet eens. Ik zit dus niet te wachten op mail van mense die ook nog eens willen dat ik de verzendkosten voor mijn rekening neem. Het is groot en zwaar het wordt dus een pakketverzending. Als ik die kosten ook nog voor mijn rekening moet nemen dan komen we op de grans van het onredelijke vind ik. Verder zit ik ook niet te wachten op mail dat ik het te geodkoop of te duur heb ingeklocht. (nu weet je dus ongeveer wat er in mijn email komt....)

Wil je het hebben, koopt het dan, zo niet reageer dan ook niet en koop nieuw.





BELANGRIJK VERZOEK AAN DE ADMIN:
Ik kon er, om welke reden dan maar ook, niet in slagen om de eerdere advertentie te wijzigen. Daarom heb ik een nieuwe gemaakt. Als jullie er 1 verwijderen ivm dubbel post, dan aub de oudste te verwijderen, deze is toch anders dan de oudere, ik heb er namelijk nogal wat spul bij gevonden. Dank u.

einde gezeur
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top