3.5mm stereo > 2x 3.5mm mono, waar te koop?

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.489
Locatie
G'chem
Ik zoek dus een kabel in NL want ik heb geen zin om 10pond te betalen voor shipping op een kabel van 4pond terwijl ik het idee heb dat dat makkelijk in Nederland te vinden zou moeten zijn, maar helaas, mij lukt het niet???

Dus wie o wie weet waar je dit kabeltje kan vinden, 0,5 - 1 of 3 meter maakt niet uit.
Als het maar stereo mini-jack naar 2 keer mono mini-jack gaat. En ik heb geen zin om te solderen.


Deze heb ik gevonden in de UK > http://www.thatcable.com/product/3....3.5mm-Mono-Jack-Plug-Cable-Audio-Splitter-Cab

867_700x309.jpg


bvd :halleluja
 
Last edited by a moderator:
Solderen is net zo leuk man...
Ebay?
De kunst is de juiste termen invoeren in t zoekveld.
 
Ik heb voor een paar euro een bundel van 25 cinch naar mono 3,5 jack mono pluggen gekocht in China. Geweldig! Spul gaat nooit kapot, gegoten! Top! In combinatie met de oldschool stereo mini jack naar twee keer cinch (wit/rood) bij de kringloop ook per tien voor 2,50 te koop heb je zo van alles voor mc202, dark time, dark energy, trigger out van 626, 707, noem maar op.
Deze:
lg_AA51.jpg



En z'n grote broer...
00427_M.jpg



En de veel beschikbare kabel...
smart-avi-ad3-5mm2rca-mini-stereo-to-dual-rca-ad3-5mm2rca-b-h-81600.jpg
 
ongeloofelijke brol eigenlijk, die mini jack out op de volca trouwens, mijn FM kraakt als ik per toeval de kabel beweeg. Mss eens modden naar een grote indien daar plek voor moest zijn in 't doosje :)
Of koppig de kabel naar buiten brengen met female een stereo jack er aan. En die midi er bovenop… Waarom toch.
Maar de oplossing hier boven met die mini jack kende ik nog niet :)
ook maar eens scoren…

http://www.benl.ebay.be/itm/291534209444?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 
Snap, en op aliexpress word ik er ook mee doodgegooid, maar ik zoek echt dat andere kabeltje zonder verloopjes

Daar betaal je dan ècht een ander prijsje voor.. Maar snap jouw wel hoor!
 
Goeie prijs! Wel onhandig, 15cm lengte... ;)
 
Rustig, rustig! Was maar een geintje...
 
lol, maare ff terzijde, mocht je Teenage Engineering spul hebben dan zijn deze kabels super makkelijk, je kan hiermee je Pocket OPerator gelijk laten lopen met je OP-1 en ook de pocket operator je andere pulse-clock gear laten aansturen zoals volca's of je modulair.

Op de Pocket Operators word namelijk gebruik gemaakt van een stereo jack chassis waarbij de eene pool audio doet en de andere clock-pulse.

Bij de OP-1 kan je 1 kanaal hard-pannen en daar een pulse-click op programmeren zodat je bijv je modulair gelijk kan laten lopen met de OP-1 sequencer.
 
het is hetzelfde met de kabels die je nodig hebt voor je mc millen quenexus. ook van 3,5mm stereo naar 2x mono.
Het probleem met de verloop kabels vind ik altijd dat het op den duur gaat storen, en vooral in je rack van die uitstekende torentjes worden.
 
Back
Top