FL Studio, na update VSTs niet meer kunnen vinden

Tinus_89

Ingeburgerd
Lid sinds
21 januari 2014
Berichten
47
Hoi leden van het synthforum,

heb vandaag na lang uitstellen FL Studio ge update. Maar na de update wil FL me VST's maar niet meer vinden. Ze staan nog steeds in dezelfde submap.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Bij voorbaat dank
 
Nou heb ik zelf niet FL, maar van welke versie naar welke versie heb je geupdate? Als het een grote update is zou het kunnen zijn dat de manier waarop de configuratie wordt uitgelezen zodanig veranderd is dat 'ie de locatie van de VST-map niet geïmporteerd heeft.

In dat geval, kijk eens wat er bij https://www.image-line.com/support/FLHelp/html/basics_externalplugins.htm ingesteld staat?
 
Het was een kleine update 11.1, beetje verwarrend dat 32 bit /64 bit. Wat ik wel vreemd vind is dat die me free ware plugins ( Voxengo Span etc.) wel vind. Maar de commerciele niet. Ik lees het even door bedankt!
 
Ik heb geen FL Studio, maar kan het mss zijn dat je nu een 64bit versie hebt die bepaalde 32 bit plugins niet meer ziet?
 
FL zocht alleen in de (x84)program files, het was alleen een kwestie van search folder wijzigen.
Iets waar ik zelf niet aan had gedacht omdat ik nog weinig ervaring heb windows 8 en het hoe en wat met 64 bit. Maar ik kom er nu wel uit geloof ik. Bedankt voor het meedenken mensen
 
het enige nadeel is dat je maar 1 VST folder kan selecteren
hadden er best 2 of 3 mogen zijn
 
Back
Top