Nieuwe Track: Dr. Rinkel - Godavari

wow man Dokter, deze was mooi.. zo net voor het slapen gaan.. lekker rustig en chill trackje, je speelt goed in op vraag en aanbod.. Doe zo voort man ! :)
 
Relaxed hoor!
Klinkt ook ergens een beetje als die andere dokter in de huis ;)
 
Vind hem ook echt zeer goed. Jammer dat hij niet downloadbaar is. Zo muziek zou ik zelf wat meer moeten luisteren kan het bijzonder appreciƫren
 
Mooi gedaan, moest ff luisteren waar het heen ging in het begin,maar na het eerste refrein zat ik er helemaal in.
 
Leuk en relaxed. Wat heb je gebruikt aan apparatuur?

Gr.

Gradje

Ik maak eigenlijk al mijn nummers op de Ipad 2. In dit nummer heb ik de synths AniMoog, ThumbJam, Sunrizer en Thor gebruikt en alles aan elkaar geknoopt met Audiobus en afgemixt in Nanostudio. Voor de drums gebruik ik samples welke in in Nanostudio componeer. Verder heb ik nog een instrumentaal nummer gebruikt. Meestal zoek ik iets op Youtube. Volgens mij heb ik dit keer gezocht op "Indian instrumental" beetje luisteren en dan het gehele nummer naar de Ipad en choppen in Nanostudio. Leuke hobby al zeg ik het zelf.

Bedankt verder voor alle fijne reacties!

Groet,

Dr. Rinkel
 
Wow, ik zie dat ik onder een steen vandaan kruip ......nadat ik gestopt ben met muziek maken op de atari is er veel veranderd ....Zelfs op een tablet kun je nu producties maken. Goed zeg!
 
Fijne track waarde vakbroeder! Ik zou eigenlijk best eens iets meer willen weten over je manier van produceren. Heb je niet ergens een filmpje op YT staan waarin je wat gehemen prijsgeeft?
 
Fijne track waarde vakbroeder! Ik zou eigenlijk best eens iets meer willen weten over je manier van produceren. Heb je niet ergens een filmpje op YT staan waarin je wat gehemen prijsgeeft?

Dank voor uw reactie Dr. :okdan: ja een fimpje op YT..... heb er wel eens aan zitten denken idd maar het is er nog nooit van gekomen. Is ook nog best een operatie denk ik en je moet een camera hebben die ook nog een beetje fatsoenlijk het geluid opneemt.

Je kunt natuurlijk ook altijd even naast me komen zitten in de trein, elke doordeweekse dag van Apeldoorn naar Utrecht en weer terug 8) zojuist ook weer de fundatie voor een nieuwe track gelegd.

Mocht je het echt willen dan kan ik altijd een filmpje voor je maken.

Groet,

Dr. Rinkel
 
Back
Top