Akai S5000 usb driver an de praat krijgen onder windows 8?

Whoops niet goed gelezen, vanaf Professional Mode.. jammer, heb de Home versie. Wordt dus gewoon de VM draaien.
@Yaghmoth, ik kan je evt helpen aan een xp image die ik had gedownload, mocht het allemaal niet lukken, stuur me gerust PB

Soms is er ook weleens een positieve noot als het om herschrijven drivers gaat.. een steinberg die ineens een Midex8 driver uitgeeft voor Win7, wie had dat gedacht :) tot groot plezier van veel bezitters (wel na jaren zeuren)
 
Whoops niet goed gelezen, vanaf Professional Mode.. jammer, heb de Home versie. Wordt dus gewoon de VM draaien.
@Yaghmoth, ik kan je evt helpen aan een xp image die ik had gedownload, mocht het allemaal niet lukken, stuur me gerust PB

Soms is er ook weleens een positieve noot als het om herschrijven drivers gaat.. een steinberg die ineens een Midex8 driver uitgeeft voor Win7, wie had dat gedacht :) tot groot plezier van veel bezitters (wel na jaren zeuren)

Akai kennende gaat dat echt niet gebeuren. Ik draai hem nu op win7 32 bit noodgedwongen. Sowieso mogen ze wel eens kijken naar die drivers. Usb timeouts zijn heel frequent als je meerdere apparaten op andere usb ports hebt. Oplossing was een extra pc. Jammer dat ze bij zo'n duur apparaat niet wat support geven. Akai laat zijn klanten snel stikken als ze een product dumpen als legacy. Sneu.
 
A5000 werd direct herkent, maar het hele verhaal loop vast wanneer de USB drivers geïnstalleerd moeten worden. Zie screenshot, tips?
 

Attachments

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    15,8 KB · Bekeken: 81
Helaas lost dit het niet op (ik werkte al met de drivers van de site). Heeft iemand misschien nog oudere drivers liggen?
 
Helaas lost dit het niet op (ik werkte al met de drivers van de site). Heeft iemand misschien nog oudere drivers liggen?

Die drivers zouden het moeten doen. Heb je het laatste OS erop staan? Heb je de drivers handmatig ingeladen?
Welk OS draai je nu via virtual box? XP of win7. 32 bit of 64? Ga er voor het gemak maar even vanuit dat je geen vista gebruikt. ;)
 
XP, laatste SP en geheel geupdate. Ik begin het idee te krijgen dat USB zaken in de VB pas werken nadat ze in de host (WIN8 ) werken......
 
XP, laatste SP en geheel geupdate. Ik begin het idee te krijgen dat USB zaken in de VB pas werken nadat ze in de host (WIN8 ) werken......

Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Op mpc forum en gearslutz staat wel de manier om via win7 64bit dit op te lossen, maar voor win8 zie ik niks.
 
Back
Top