virtualfield
Nieuwkomer
- Lid sinds
- 22 december 2013
- Berichten
- 1
Beste leden,
Graag zou ik jullie willen afraden om bladmuziek te bestellen bij de website bladmuziekplus.nl. Ik heb daar 23 november bladmuziek besteld als cadeautje voor Sinterklaasavond dat ik ging vieren op 7 december. Daarbij werd aangegeven: levertijd van 1-5 werkdagen (vond ik al verbazingwekkend snel). Toen het 6 december nog niet binnen was heb ik maar even gebeld naar de klantenservice (op de chatfunctie kreeg ik niets meer dan 'hallo'). Een man nam op en vertelde mij dat ik het de volgende dag binnen zou krijgen. Ik ontving echter niets en moest maar 1 cadeautje minder geven. Ik wachtte nog even af of ik de bladmuziek uberhaupt nog zou krijgen. Op 16 december maar weer eens gebeld, dezelfde man aan de lijn. Hij liet weten het uit te gaan zoeken en mij direct weer terug te bellen. Na een half uur belde ik weer op, weer dezelfde man aan de lijn. Toen ik hem liet weten dat ik het allemaal niet zo vertrouwde en dat ik (o.a. op synthforum) had gelezen dat het hierbij om een oplichter ging schakelde hij heel snel over naar 'ik kan het geld ook wel terug storten, is maar een fractie van een seconde'. Uiteindelijk ben ik daar maar mee akkoord gegaan, en heb ik de naam genoemd van een member Muziekelijk die al 10 jaar aan gegevens van verschillende schadeclaims over hem heeft, toen vond hij het wel heel spannend worden opeens en probeerde hij uit mij te trekken wat ik daarmee bedoelde. Ik hing hem op. Gelukkig heb ik een paar dagen daarna alsnog mijn geld teruggekregen, maar als ik niet zelf actie had ondernomen had deze oplichter, genaamd Eric Scheurwater, gewoon dat geldbedrag van mij ontnomen.
Nogal creepy... Als je de klantenservice van bladmuziekplus.nl belt krijg je hem aan de lijn, hij klinkt ook als een echte bajesklant haha.
Graag zou ik jullie willen afraden om bladmuziek te bestellen bij de website bladmuziekplus.nl. Ik heb daar 23 november bladmuziek besteld als cadeautje voor Sinterklaasavond dat ik ging vieren op 7 december. Daarbij werd aangegeven: levertijd van 1-5 werkdagen (vond ik al verbazingwekkend snel). Toen het 6 december nog niet binnen was heb ik maar even gebeld naar de klantenservice (op de chatfunctie kreeg ik niets meer dan 'hallo'). Een man nam op en vertelde mij dat ik het de volgende dag binnen zou krijgen. Ik ontving echter niets en moest maar 1 cadeautje minder geven. Ik wachtte nog even af of ik de bladmuziek uberhaupt nog zou krijgen. Op 16 december maar weer eens gebeld, dezelfde man aan de lijn. Hij liet weten het uit te gaan zoeken en mij direct weer terug te bellen. Na een half uur belde ik weer op, weer dezelfde man aan de lijn. Toen ik hem liet weten dat ik het allemaal niet zo vertrouwde en dat ik (o.a. op synthforum) had gelezen dat het hierbij om een oplichter ging schakelde hij heel snel over naar 'ik kan het geld ook wel terug storten, is maar een fractie van een seconde'. Uiteindelijk ben ik daar maar mee akkoord gegaan, en heb ik de naam genoemd van een member Muziekelijk die al 10 jaar aan gegevens van verschillende schadeclaims over hem heeft, toen vond hij het wel heel spannend worden opeens en probeerde hij uit mij te trekken wat ik daarmee bedoelde. Ik hing hem op. Gelukkig heb ik een paar dagen daarna alsnog mijn geld teruggekregen, maar als ik niet zelf actie had ondernomen had deze oplichter, genaamd Eric Scheurwater, gewoon dat geldbedrag van mij ontnomen.
Nogal creepy... Als je de klantenservice van bladmuziekplus.nl belt krijg je hem aan de lijn, hij klinkt ook als een echte bajesklant haha.