Vervelende ervaring bladmuziekplus.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

virtualfield

Nieuwkomer
Lid sinds
22 december 2013
Berichten
1
Beste leden,

Graag zou ik jullie willen afraden om bladmuziek te bestellen bij de website bladmuziekplus.nl. Ik heb daar 23 november bladmuziek besteld als cadeautje voor Sinterklaasavond dat ik ging vieren op 7 december. Daarbij werd aangegeven: levertijd van 1-5 werkdagen (vond ik al verbazingwekkend snel). Toen het 6 december nog niet binnen was heb ik maar even gebeld naar de klantenservice (op de chatfunctie kreeg ik niets meer dan 'hallo'). Een man nam op en vertelde mij dat ik het de volgende dag binnen zou krijgen. Ik ontving echter niets en moest maar 1 cadeautje minder geven. Ik wachtte nog even af of ik de bladmuziek uberhaupt nog zou krijgen. Op 16 december maar weer eens gebeld, dezelfde man aan de lijn. Hij liet weten het uit te gaan zoeken en mij direct weer terug te bellen. Na een half uur belde ik weer op, weer dezelfde man aan de lijn. Toen ik hem liet weten dat ik het allemaal niet zo vertrouwde en dat ik (o.a. op synthforum) had gelezen dat het hierbij om een oplichter ging schakelde hij heel snel over naar 'ik kan het geld ook wel terug storten, is maar een fractie van een seconde'. Uiteindelijk ben ik daar maar mee akkoord gegaan, en heb ik de naam genoemd van een member Muziekelijk die al 10 jaar aan gegevens van verschillende schadeclaims over hem heeft, toen vond hij het wel heel spannend worden opeens en probeerde hij uit mij te trekken wat ik daarmee bedoelde. Ik hing hem op. Gelukkig heb ik een paar dagen daarna alsnog mijn geld teruggekregen, maar als ik niet zelf actie had ondernomen had deze oplichter, genaamd Eric Scheurwater, gewoon dat geldbedrag van mij ontnomen.

Nogal creepy... 8o) Als je de klantenservice van bladmuziekplus.nl belt krijg je hem aan de lijn, hij klinkt ook als een echte bajesklant haha.
 
Opnieuw hierbij vastgesteld: Controleer bij Eric Scheurwater van Bladmuziekplus.nl alle "beloften", houd exact bij wat gezegd is en spring er stevig bovenop als het verhaal niet klopt.
Mocht het niet lukken om uw zaken correct afgehandeld te krijgen, neem dan contact met me op via een privébericht of 0181 - 484431.
Ik ben m.b.t. Scheurwater ervaringsdeskundige bij Tros Opgelicht in 2006 en 2008 en coördinator van zijn (ex)-slachtoffers.

Gratis advies voor de meelezende Eric Scheurwater: Bespaar je de moeite en kosten van een volgende advocatendreigbrief. Het publiekelijk waarschuwen voor financiële valkuilen is een volkomen legitieme activiteit.
 
Opnieuw hierbij vastgesteld: Controleer bij Eric Scheurwater van Bladmuziekplus.nl alle "beloften", houd exact bij wat gezegd is en spring er stevig bovenop als het verhaal niet klopt.
Mocht het niet lukken om uw zaken correct afgehandeld te krijgen, neem dan contact met me op via een privébericht of 0181 - 484431.
Ik ben m.b.t. Scheurwater ervaringsdeskundige bij Tros Opgelicht in 2006 en 2008 en coördinator van zijn (ex)-slachtoffers.

Gratis advies voor de meelezende Eric Scheurwater: Bespaar je de moeite en kosten van een volgende advocatendreigbrief. Het publiekelijk waarschuwen voor financiële valkuilen is een volkomen legitieme activiteit.

Goed bezig!
 
Ik heb een melding gemaakt bij Q-shops (keurmerk). Benieuwd naar de reactie.

Daar staan ze bekend onder "Valley Music bv"..

Bedrijfsnaam: Valley Music B.V.
Website: bladmuziekplus.nl
Adres: Houtvesterlaan 8
Postcode: 3903 DG
Plaats: Veenendaal
Land: Nederland
Telefoon: 0342-419197
Mobiele telefoon:
Fax: 084-2299345
E-mail: info@bladmuziekplus.nl
Contact persoon: K. Mollema
Postadres: Houtvesterlaan 8
Postcode: 3903 DG
Plaats postadres: Veenendaal
Land postadres: Nederland


Ik hoef geen bladmuziek, maar ik vertrouw dat zootje voor geen ene meter. Ik ben wel is opgelicht door een webshop namelijk (80E, nooit teruggezien en volgens mij bestaat die site nog steeds, ondanks mn pogingen om er wat aan te doen), en dan pas je wel op.

Begrijp me goed, als het een eerlijk bedrijf betreft met eerlijke en goede zaken, dan neem ik alles terug, maar anders: fuck die oplichters.
 
Daar staan ze bekend onder "Valley Music bv"..

Klopt, die heb ik doorgegeven (link gekopieerd van Q-shop website). Ook verschillende links gegeven waarbij het klachten regent. Aan de doelstelling van het keurmerk wordt iig niet voldaan.
 
Begrijp me goed, als het een eerlijk bedrijf betreft met eerlijke en goede zaken, dan neem ik alles terug, maar anders: fuck die oplichters.

Precies :) Maar een onderzoek kan nooit kwaad (gezien de klachten).
 
Jammergenoeg zal waarschijnlijk ook die "Q-shops" je niet helpen. Ze krijgen immers geld van die webwinkel. Maw, forget it: je weet uiteraard al dat je in NL helemaal alleen staat op internet fraude gebied. Geen hond, geen politie, geen politiek die er wat aan doet in NL.
 
Hmm, als ik de verhalen lees heeft iedereen op het synthforum toch zijn waren gekregen of geld terug, of beide ? Oplichter vind ik wat sterk, maar eerder nogal slecht georganizeerd ? Overigens, als eerste post vind ik dit wel tellen ... je hebt eens iets besteld, kreeg het niet snel genoeg, en heb dan je geld terug gekregen. Dat alles binnen de drukste winkelmaand van het jaar ?

[En daar springt meneer muziekelijk met 8 posts binnen de 12 uur op ?? Hmmm. ]
 
Als het in Nederland is en je weet waar die knakker woont ga je toch even langs om je geld te halen als je het niet krijgt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top