Track van Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De draad begint alweer met een dooie soundcloud link.....
 
Uuuuuuuuuuuh, zie ik hier nou een verkapte k*tdraad aanwezig wezen?

Absoluut niet, ik breng hier nieuwe tracks uit of vind je deze muziek toch ook kut klinken dan??:duivels:
 
Nou, de topic titel deed anders vermoeden, en track namelijk.

Het kaas gehalte is wel dusdanig hoog dat het wel in die draad mag ja.. ik zie het volgende voor me: binnen de 10 pagina's hebben we een draadje vol dooie soundcloud linkjes, met de bijpassende ICT helpdesk gevolgen.
 
Nou, de topic titel deed anders vermoeden, en track namelijk.

Het kaas gehalte is wel dusdanig hoog dat het wel in die draad mag ja.. ik zie het volgende voor me: binnen de 10 pagina's hebben we een draadje vol dooie soundcloud linkjes, met de bijpassende ICT helpdesk gevolgen.

Is het dan de bedoeling dat ik voor iedere nieuwe track een nieuwe thread open?/
 
Asjeblieft niet zeg, maar zorg er tenminste voor dat die linkjes blijven werken....
 
Asjeblieft niet zeg, maar zorg er tenminste voor dat die linkjes blijven werken....

Zal voorlopig geen nieuwe tracks uploaden naar Soundpool, zodat de linkjes goed blijven werken. De eerste link van Summer Breeze is weg omdat ik dat nummer in twee delen gesplitst heb en dus daarom niet meer werkt.
:okdan:
 
De opnamens van GAIA en La Veuve zijn vanaf vandaag begonnen. Op bandcamp zijn er nog twee albums uitgekomen, Orion Records - The Singles Volume 1 en 2. Ook weer gratis te downloaden.
:okdan:
 
Misschien ipv kwantiteit voor kwaliteit gaan, dus langer aan een track sleutelen.


ik ben het hiier wel mee eens.

je tracks lijken op een gegeven moment allemaal hetzelfde, en vaak met erg veel kaas.

en soms eeen plakje is best lekker, maar overdaad schaad, zeggen ze dan.....:okdan:

:koffie:
 
ik ben het hiier wel mee eens.

je tracks lijken op een gegeven moment allemaal hetzelfde, en vaak met erg veel kaas.

en soms eeen plakje is best lekker, maar overdaad schaad, zeggen ze dan.....:okdan:

:koffie:

Heb op het moment een bepaalde stijl, die dicht tegen die van Adelbert Von Deyen zit en die wil ik zo houden. Als men er niet van houdt, luister dan niet. Tot nu toe krijg ik alleen lovende reacties van mensen die via Soundkloot luisteren.
La Veuve wordt een ietswat andere stijl vanwege het onderwerp, maar Gaia gaat weer in de stijl van Adelbert Von Deyen.

:okdan:
 
misschien heb je wel gelijk, ik vind adelbert van dijen helemaal ruk, dan hoor ik nog liever een aantal tracks van jou....:D

maar goe, maistro Moeziek.....:okdan:

:koffie:
 
misschien heb je wel gelijk, ik vind adelbert van dijen helemaal ruk, dan hoor ik nog liever een aantal tracks van jou....:D

maar goe, maistro Moeziek.....:okdan:

:koffie:

Ik zal pogen om wat meer variatie te geven in de composities die gaan volgen.:okdan:
 
gebruik je nu alleen keyboards?
of ook nog echte synths?

:mega:

Veel keyboards, maar ook de Yamaha YS200, de Hfg BJ82 Generator en er komt ook nog een Roland M-VS1 synthmodule binnen. Maar de Yamaha PSRE433 en de Casio CTK7200 kun je ook als synthesizers beschouwen.
:okdan:
 
als ik jou was, dan zou ik een polyfoon ding met analoge filters aan je verzameling toevoegen, ( een roland jx8p , of een @juno 1 of 2 ofzoiets, die zijn nu nog goed betaalbaar).

dan zul je zien dat het soms ietwat overheerschend kazige aan je tracks een stuk minder wordt.
:mega:
 
Wat verstaan jullie precies onder een kazig geluid dan??
 
omdat je alleen keyboards ( en dan een dx achtig ding) gebruikt, krijg je bijna vanzelf helemaal graties dat geluid.
erg dun, en erg keyboard achtig.....

als je sommige dingen met iets meer analoge apparaten zou invullen, dan zou dat het totaalgeluid best eens ten goede kunnen komen.


:mega:
 
Zal eens rondneuzen of er nog wat analoogs te koop is, krijg natuurlijk ook nog de Roland M-VS1 vintge synthmodule binnen. Misschien dat ik er nog een MFB synthmodule bijneem. En zal de effecten in de mixer eens wat dieper aanzetten, wellicht dat het geluid daardoor ook gaat groeien.

:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top