A Live Piece van Phochos uit 1987!!!!

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.104
Locatie
Den Haag
Dit nummer is het enige wat is overgebleven van mijn eerste en tot nu toe laatste concert wat ik heb gegeven in 1987 in Den Haag, waar het precies was weet ik niet eens meer. Het is een gedeelte van een groter nummer maar dit was het enige wat nog af te spelen was toen ik het begin 2001 ontdekte. Het nummer is getiteld A Live Piece en staat op het album Searcher van Phochos met allerlei nummers verschenen tussen 1984 en 1994. Alles is gemaakt met verscheidene synthesizer en sequencers, in die tijd verslond ik veel synthesizers, kwam vaak voor dat ik om de paar weken weer nieuwe wilde hebben. Toen behoorlijk wat geld besteed aan nieuwe apparatuur.
 

Attachments

  • 5ALivePiece.mp3
    9,4 MB
Mooi man, dat je zo iets nog hebt! Dan ga je ook al een aardig tijdje mee… Klinkt ook wel lekker het nummer. Erg jaren 70, zo komt het op mij over. Klopt het dat je eventjes weg was van het forum? Heb een tijd lang niks van je gezien hier.
 
Mooi man, dat je zo iets nog hebt! Dan ga je ook al een aardig tijdje mee… Klinkt ook wel lekker het nummer. Erg jaren 70, zo komt het op mij over. Klopt het dat je eventjes weg was van het forum? Heb een tijd lang niks van je gezien hier.
Ja, een hele tijd eraf geweest, althans niet aanwezig geweest en gereageerd. Beetje gezondheidsproblemen gehad, nog steeds, maar gaat gelukkig weer wat beter.
 
Back
Top