Tiem Drifting [Ambient]

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Dit is mijn inzending voor Ambient Online Compliation Album #18. Ik heb er 3 uur aan gewerkt en toen wist ik niks meer. Toen was mijn inspiratie op. De track was dus klaar :-)

Bijna alle geluiden die je hoort, zijn uit mijn geluidenbank voor Omnisphere. Behalve de swoosjes. Dat zijn 2 samples van internet.




Zeg maar wat je er van vindt :-)
 
Er zitten zeer mooie stukken in Jeroen, met prachtige geluiden, maar voor mij persoonlijk is ie wat lang. Kan mijn attentie er niet bijhouden. Goed gedaan thans, veel succes met de cd!
 
Sluit me aan bij @e-Gloomy-nations : top geluiden en mix. De effecten zitten er erg goed in en maken de track heerlijk ruimtelijk. Echter: het arrangement mag meer uitgewerkt worden. Doordat het nu niet opbouwt is het in een compilatie echt een tussen nummer. Je zou er nog een paar extra uurtjes in kunnen steken. Aan de andere kant zou graag zien dat ik ambient tracks op dit niveau maak.
 
Hola Seva randeep,

Ik hou wel van die mooie diepe geluiden,mooi gemaakt:okdan:
Hopelijk zitten zij ook in mijn Korg Wavestate die ik bestelt heb,maar dat geloof ik wel .

Groeten van andreos:)
 
Mooi hoor. :okdan:
Omnisphere heet niet voor niets "sphere"...:peukie:
Hele mooie mix...
Alleen die swoosjes komen nogal hard binnen (vooral die laatste)...
én die continue lopende pad een keer laten onderbreken (in/uit faden)
dan komt er nog meer ruimte in het nummer.
Verder:
100.png
 
Mooi hoor. :okdan:
Omnisphere heet niet voor niets "sphere"...:peukie:
Hele mooie mix...
Alleen die swoosjes komen nogal hard binnen (vooral die laatste)...
én die continue lopende pad een keer laten onderbreken (in/uit faden)
dan komt er nog meer ruimte in het nummer.
Verder: Bekijk bijlage 3823830

Ik zal de mix aanpassen en bij de sectie-overgangen stiltes maken. Bedankt voor de tip. Misschien moet ik toch andere monitoren kopen, want ik mix nu af op mijn Action-boxen (Edifier). :dubbel:

Bedankt voor het compliment en opbouwende kritiek.
 
Iedereen bedankt voor de opmerkingen en zo. Ik doe er wat mee, hoor :-)
 
Back
Top