voor de liefhebbers:)

Schattig... :D

Leuke chordsequence, goed gecombineerd met de sound ook, maar een beetje lang misschien. Bassen met pedalen is wel ideaal in ieder geval; ik moet écht nog een keer midi-pedals kopen (kheb zelf ook een orgelachtergrond: Yamaha ME-30; alleen de strings klinken 'ergens' naar...). Waar is trouwens dat tweede pedaal voor op je orgel? Kun je daar dingen aan toewijzen of zo?
 
Origineel geplaatst door Cheimoon
Schattig... :D

Leuke chordsequence, goed gecombineerd met de sound ook, maar een beetje lang misschien. Bassen met pedalen is wel ideaal in ieder geval; ik moet écht nog een keer midi-pedals kopen (kheb zelf ook een orgelachtergrond: Yamaha ME-30; alleen de strings klinken 'ergens' naar...). Waar is trouwens dat tweede pedaal voor op je orgel? Kun je daar dingen aan toewijzen of zo?

als je goed kijkt heb ik er eentje met 1 pedaal. die foto met twee pedalen is het grotere broertje, ik weet niet meer waar die voor is, je kan volgens mij dingen toewijzen inderdaad.
 
:D<[Nice!] Back 2 Synth-greatest! (bij wijze v. spreken.. vroeger veel zulk soort muziek geluisterd, vandaar)
Alleen die lead-"orgel"geluidje deed een beetje pijn aan m'n speakertjes, maar dat is te verklaren aan je "niet-afgemixt" opmerking, dus boeie..
Die Yamaha-orgel was geloof ik best prijzig, toch? Of was dat weer een ander..? :confused:

[lekkur hoor!]>:biertje:
 
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
:D<[Nice!] Back 2 Synth-greatest! (bij wijze v. spreken.. vroeger veel zulk soort muziek geluisterd, vandaar)
Alleen die lead-"orgel"geluidje deed een beetje pijn aan m'n speakertjes, maar dat is te verklaren aan je "niet-afgemixt" opmerking, dus boeie..
Die Yamaha-orgel was geloof ik best prijzig, toch? Of was dat weer een ander..? :confused:

[lekkur hoor!]>:biertje:

nieuw waarde lag rond de 15.000 guldens in 1986, is wel redelijk prijzig ja.
 
Goede muziek dit zeg! Kan dit erg waarderen. Het is wel wat schel. Vooral dat orgel. Misschien kan je de master nog wat door een e.q. heen halen om de scherpe randjes wat weg te halen. Heerlijke galm op dat orgel. Ik hoor wel wat NOVA, JARRE en vooral PERU (jawel een Nederlandse synthsensatie uit de jaren '80) invloeden. Sorry, maar ik vergelijk nou eenmaal snel.

Complimenten!

Groet Erik:okdan:
 
Origineel geplaatst door Catalunya
.. en vooral PERU (jawel een Nederlandse synthsensatie uit de jaren '80) ..

:D met dezelfde leden als NOVA!!
 
Nou, daar ga ik dan met mn Yamaha Electone organ....8D
Je hebt ook atijd baas boven baas...;)

Die yamaha hs7 heeft idd lekkere sounds zeg! Hoe oud is dat beestie al?

Enne...
Lekker deuntje hoor.:okdan:
 
Origineel geplaatst door Googol
Nou, daar ga ik dan met mn Yamaha Electone organ....8D
Je hebt ook atijd baas boven baas...;)

Die yamaha hs7 heeft idd lekkere sounds zeg! Hoe oud is dat beestie al?

Enne...
Lekker deuntje hoor.:okdan:


het beesie is uit midden jaren 80...:D en doet nog steeds waar die voor staat:)

Het heeft wel wat jaartjes gekost om er de juiste sounds uit te trekken. Want geloof me, er zitten ook erg zeer super slechte sounds in. Het is maar waar je van houdt.:)
(Als je meot roeien met de riemen die je hebt ga je steeds verder zoeken en proberen. zo leer je wel een apparaat kennen)

ps: jarre, nova, vangelis zijn inderdaad een paar inspirators:)
 
Back
Top