E-licktronic Yocto (TR-808 clone)

Yocto klinkt als Yoko.... en daar heb ik nou niet meteen een heel goed gevoel bij.
 
Zo dan, ik heb beiden draadjes samen gemaakt.
 
Ben benieuwd of de sequencer overeenkomt met het origineel, daar gaat het uiteindelijk om. Ze schrijven zelf 'with a modern sequencer...' in hun productomschrijving.
 
niet dat de 808 seq zo specifiek is..
ik zie in het youtube filmpje dat er "mutes" ingebouwd zitten, dat vind ik al een behoorlijk leuke toevoeging.
 
niet dat de 808 seq zo specifiek is..

Niet zo specifiek? Nou ja, daar kun je eeuwig over discussiëren natuurlijk.

Geef mij dan maar een stel samples van een 808 als deze sequencer niet overeenkomt.

Maar heeft iemand nou al deze kit?
 
Niet zo specifiek? Nou ja, daar kun je eeuwig over discussiëren natuurlijk.

Geef mij dan maar een stel samples van een 808 als deze sequencer niet overeenkomt.

Maar heeft iemand nou al deze kit?

vertel anders liever waarover je het hebt en waarom de 808 sequencer zo specifiek is
en begin aub geen verhaaltje over magische groove en dat soort dingen.
 
vertel anders liever waarover je het hebt en waarom de 808 sequencer zo specifiek is
en begin aub geen verhaaltje over magische groove en dat soort dingen.

mathemagische groove ; )
 
vertel anders liever waarover je het hebt en waarom de 808 sequencer zo specifiek is
en begin aub geen verhaaltje over magische groove en dat soort dingen.

Laat ik het anders brengen, deze 808 replica heeft een clap die niet overeenkomt en een sequencer die niet overeenkomt met het origineel.
 
En een originele TR-808 is objectief gezien ten allen tijde de enige allerenigste echte allerallerallerbeste en ook enige goede drumcomputer in het universum en de hele wereld kan alleen die tof vinden en dus is die replica per definitie al bij voorbaat een flop?

Ik zie het verband niet.
 
Ik zou me er maar niet te druk om maken, als dat ding uitkomt volgen de ervaringen snel genoeg.

Ik heb gisteren een diy 808 basskick gemaakt, dus mijn 808 honger is voor een klein tijdje gestild. :D
 
Back
Top