E-licktronic Yocto (TR-808 clone)

Hieristiedan !

Yocto-42%20Small.jpg

WOW :P
 
Moet je die behuizing nog zelf laten maken of kan je die nu ook eenvoudig bestellen?
Wat kost het bij elkaar?
 
Moet je die behuizing nog zelf laten maken of kan je die nu ook eenvoudig bestellen?
Wat kost het bij elkaar?

Heeft een gast uit Belgie geregeld... weet niet of ie zin heeft om nog een batch te verzorgen.

die case was iets van 120 euro?
 
de mijne komt binnenkort aan :)
Dan maar vlug beginnen bouwen.. Power/Noise/Accent al klaar, vanavond beginnen aan de BD :)

echt prachtig die cases van Wouter :halleluja:halleluja
 
Was inderdaad een eenmalig project bij aanvang. Maar er wordt gepraat over een volgende batch van deze behuizingen. Meer kan en mag ik nog niet kwijt. :bekdicht:

Alleszins bedankt voor de complimenten!
 
Was inderdaad een eenmalig project bij aanvang. Maar er wordt gepraat over een volgende batch van deze behuizingen. Meer kan en mag ik nog niet kwijt. :bekdicht:

Alleszins bedankt voor de complimenten!

Jij bedankt voor al je moeite en puik werk! Kan niet wachten!
 
Aan de schema's zag ik al dat het veel soldeer werk is en daardoor veel werk, maar als alles duidelijk aan gegeven is en rustig de tijd en voor neem en de schema's er bij hebt moet het toch goed te doen wezen? Of zie ik nou iets over het hoofd? Het word wel mee eerst diy die ik zou gaan maken, solderen kan ik al.
 
Aan de schema's zag ik al dat het veel soldeer werk is en daardoor veel werk, maar als alles duidelijk aan gegeven is en rustig de tijd en voor neem en de schema's er bij hebt moet het toch goed te doen wezen? Of zie ik nou iets over het hoofd? Het word wel mee eerst diy die ik zou gaan maken, solderen kan ik al.

Zoals Shiftr hierboven ook al zei, het is niet zo zeer dat het moeilijk is om te solderen,
maar meer dat als er later iets niet klopt, dan weet je niet waar je moet zoeken.
 
De taktiek is volgens mij om de voeding te bouwen en daarna de individuele instrumenten een voor een op te bouwen en te testen.

Maar ben het met Shiftr eens, zelfs voor iemand die al het nodige gebouwd heeft, is de hoeveelheid onderdelen intimiderend te noemen.
 
De taktiek is volgens mij om de voeding te bouwen en daarna de individuele instrumenten een voor een op te bouwen en te testen.

Maar ben het met Shiftr eens, zelfs voor iemand die al het nodige gebouwd heeft, is de hoeveelheid onderdelen intimiderend te noemen.

Precies dat begrijp ik zeker en wat je zegt: steeds een instrumenets bouwen en die te testen. Maar aangezien je schemas hebt, is mijn vraag daar meer op als je gewoon egt goed die schemas volgt en goed de tijd neemt en controleert wat je doet voor dat je hem iets soldeert moet het tog gewoon het zelfde wezen als een wille keurig tekst over te type zeg maar ;)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top