• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E-licktronic Yocto (TR-808 clone) in Erica Enclosure

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Ik heb hier een prachtige Yocto 808 clone staan die veel te mooi is/klinkt om hem zo weinig te horen dreunen.
Voor degene die de Yocto niet kennen: Het is een 808 clone met nagenoeg dezelfde componenenten (op 1 clap transistortje na geloof ik) en hij klinkt dus ook echt precies zoals een 808 klinkt.

Hij is nagenoeg in nieuwstaat. Gebouwd door iemand die, in tegenstelling tot ondergetekende, wel verstand van electronica heeft en zit in een stevige metalen Erica behuizing.
Zelf kom ik er niet genoeg aan toe en is het in combinatie met mijn andere werkzaamheden toch handiger om met samples te werken. Beetje zonde om zon mooie bak hier te laten verstoffen dus mag die naar een nieuw baasje.

750,- eurootjes voor de synthformmert. Bedrag mag eventueel ook deels voldaan worden in Eurocrack spul als je wat leuks hebt liggen.

Voor foto's, stuur me ff een PM of kijk op die andere Nederlandse verkoopsite.
Liefst ophalen in Haarlem, maar verzending op kosten/risico koper is ook mogelijk.
 
Back
Top