DSI prophet 12 desktop

IMAG0461.jpg
 
Uuuuuuh, dat zijn best weinig knopjes, in tegenstelling tot z'n key versie.
 
kan je wel zeggen, waarschijnlijk select encoder en dan value encoder voor wat je geselecteerd hebt.
 
bedankt voor de foto's

maar inderdaad... mêh
toch maar sparen voor de keys versie
 
Laatst gewijzigd:
Flinke prijs toch nog, toen ik de foto's (en met name de minimale hoeveelheid draaiknoppen) zag had ik eigenlijk het idee dat ze de desktop iets lager in de markt zouden zetten.

Kan deze ook gerackt worden? Dan kan ik me er iets meer bij voorstellen, software-editor in je DAW en dan de prophet ergens in een wat minder bereikbaar hoekje van je rack. Een desktop module zet je vaak toch binnen handbereik en dan kunnen wat extra knoppen geen kwaad denk ik.

En apart dat ze alle beschrijvingen van de knoppen erop hebben zitten, maar nergens het Prophet-logo?
 
de belettering staat er ondersteboven op afgedrukt, lijkt me niet echt gebruikers vriendelijk, slechte marketing.:D

maar toch bedankt voor de primeur,
jammer inderdaad, wat meer knopjes had het zeker aantrekkelijker gemaakt
 
:( Ik ben ook een beetje teleurgesteld wbt het aantal knoppen. Zeker voor een prijs van €1599,- denk ik dat ie niet echt succesvol gaat worden in deze config. Iig zal ik eerder voor de keyboard versie gaan.

Maar misschien is dit slechts een prototype en dat ze feedback nog gaan verwerken in het uiteindelijke product. Misschien wishfull thinking ;)
 
Met zo weinig knopjes niet echt interessant, zeker niet voor die (toch hoge) prijs. Jammer, dan koop ik nog wel eens een keer een keyboard versie als ik ooit eens een goede deal kan krijgen en het geld heb.
 
Is er een software editor? Dan vind ik die weinig knopjes echt niet erg.
 
erm weet niet wat ik van moet denken, wilde graag een desktop, maar dit lijkt meer op een nord micro modular ofzo...beetje wazig.....dat wordt echt teveel submenu diven op zo'n manier...mja...laat maar zitten dan...zeker voor die prijs....1500 lijkt me max wel genoeg.
 
Back
Top