DSI prophet 12 desktop

lay out lijkt me ook heeeeel vreemd, draaiknoppen boven scherm,zie je lekker niet wat er op het scherm gebeurt als je er mee bezig bent.... :stupid....
 
Blij dat ik de keyboard versie heb gekocht, staat perfect op m'n nieuwe k&h spider pro zwart :D
 
Even op de pagina....wel zo leuk :okdan:

view_image.php.jpeg
 
Al maak je er 18773737378 foto's van :D
Wat n ding zeg. Pfff
 
De prijs voor de lelijkste synth van 't jaar heeft hij in ieder geval al binnen. :)

Hoe meer nieuwe dingen hoe beter, maar deze en die Microbrute laten we aan ons voorbij gaan.
 
hij heeft wel een knop voor karakter !
 
Ik weet het niet... Mn Xpander heeft ook wijnig draaiknoppen, en die is ook prima te bedienen!

Ben benieuwd wat die uiteindelijk gaat kosten. Als die voor pak hem beet 1500 te koop staat, met nog een goede editor erbij lijkt het me toch wel erg leuk!
 
Een dag later vind ik hem nog steeds superlelijk



wat een prul segh..doet me ook een beetje aan die studio440 drumbox denken van sequential....



bah, driewerf bah....


maak er dan gewwon een engine van zoals de polyevolver rack en vraag 1300 ballen.


toedeloe hey voor 2200...wausen
 
:erm: er zijn dan wel minder knoppen die vervangen moeten worden, da's dan wel weer een voordeel..
 
hij is lelijk omdat er geen inspiratie was voor het frontpanel,ze hebben gewoon gekeken naar de

sixtrack,multitrack of drumtraks
 
Heb ik die toetsenversie toch niet voor niets gekocht. en dat voor nog geen 2.100 euro.
 
Back
Top