London/Detroit minimix (soort van)

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
https://soundcloud.com/warehousegrooves/london-vibe-rmx

"Sometimes you hear a mix and just one track stays in your head... I took two oldschool mixes (each two hours) and located the gems, isolated them, cut them into small chunks, reedit them, added baslines and other sounds to make it a more natural mix... as the soundfiles were taken from a 2 hour file it can float a little..... the first two tracks were taken out of a mix, the last "track" I made myself and is more Detroit like...... Just made for the love of music so enjoy....."

Met andere woorden: Ik heb van twee oude "mixtapes" twee nummers genomen (niet al te beste geluidskwaliteit) en deze opnieuw ge-remixt, dit weer in de mix gezet en het laatste gedeelte is een probeersel in Detroit stijl

Gewoon omdat het kan :luv:
 
Dank je guys.... :)

Raapsel, nee het is geen DJ forum en hieruit kan ik ook opmaken dat je de beschrijving niet heb gelezen ;)

Ik heb uit een mix twee bestaande nummers onttrokken, deze geheel naar eigen idee opnieuw gemixt (remixen) hier dingen aan toegevoegd (dus losse samples plus eigen creatie)
dit heb ik dus twee keer gedaan en als laatste heb ik een geheel eigen creatie toegevoegd.

Wat ik dus gedaan heb is twee remixen gemaakt en een eigen nummer en deze als een mix weer in elkaar gezet (dit heb ik eerder gedaan voor de radio maar dan geheel met eigen materiaal ipv remixen)

Mag je mij nu zeggen of het een DJ ding is :D

EDIT: feit dat je dacht dat dit een dj mix was zie ik dan maar als een compliment :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top