HAPPY HOLIDAYS, THE END OF GLOOMER + CHRISTMAS PRESENT !

Hmm.. De elite? Ik was het niet hoor... 8)

Ik weet niet hoe handig je met je pctje bent.. Maar ik zou er even niets op doen en kijken of je de schade nog kunt repareren.

Bij mij wil chkdsk ook weleens helpen, maar het kan dat de elite zwaardere middelen bij je heeft ingezet..
Misschien anders een technische kennis in de buurt inschakelen?

Thanks Bohemen, even niets doen, ja.. Schade repareren, neen. Zwaardere middelen ingezet, ja !! Kennis inschakelen, neen, dat vertrouw ik niet. :maffia:
 
Jongens, de elite hackt de pc van iemand die muziek maakt met stukken tekst van het internet over de elite?
De elite heeft het daar veelste druk voor;)

Die track die ik maakte met de openbaring van Ulfkatte.. twee weken nadien werd ie vermoord. Brz, ze hebben het op mij gemunt..

Al jàààren. :frons:
 
Hetzelfde is mij ook overkomen. Ik had echt retegoede tracks geproduceerd. Hiermee zou ik echt gaan doorbreken. En toen ineens klonk alles kut. Het gekke is dat ze ook mijn skills af hebben genomen. Stelletje barbaren 8D

Hé, jij ook al.. En je tracks op't internet ook gescrambled ?
 
Als binnenkort windows per jaar betalen word : nog weer een extra reden om hardware only te gaan.

"Binnenkort".. wanneer is dat ?
 
Hier waar het allemaal over gaat, nog eens zodat jullie niet moeten terugkeren naar de vorige pagina.. Maar deze keer op Soundcloud. Goed de omschrijving lezen ajb.. En kijken naar de linken die ik presenteerde.

https://soundcloud.com/gloomer2000/the-end-of-gloomer-december-2017

:koffie:
 
Back
Top