Elicenser Dongle

V-synth

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2008
Berichten
149
Locatie
Den haag
Hoi,
Een goeie vriend van me wilt wat bestellen van vengeance sounds maar er staat dat je een dongle ervoor moet hebben

hoe gaat dat in zijn werking.
me maat heeft wel een dongle maar daar staat cubase 5 op (licentie)

dus we weten niet of we een dongle erbij moeten bestellen of op het dongle kan koppelen die hij al heeft

Heeft iemand evaring met het kopen van vengeance plugins ?

Groeten Dillon
 
Er kunnen meerdere licenties op één eLicenser, dus als hij er al één heeft voor Cubase, kan die ook gebruikt worden voor de Vengeance licenties.
 
software installeren zonder dongle
opstarten met dongle en inloggen op het license centre
juiste serial intypen bij het nieuw geïnstalleerde programma
klaar

zoiets zal het wel worden denk ik
 
Ik heb geen ervaring met Vengeance software, maar ik neem aan dat je net als bij Steinberg producten een Activation Code in moet vullen in het eLicenser Control Center, die wordt dan via internet gecheckt en vervolgens geactiveerd op je eLicenser.
 
Ik heb geen ervaring met Vengeance software, maar ik neem aan dat je net als bij Steinberg producten een Activation Code in moet vullen in het eLicenser Control Center, die wordt dan via internet gecheckt en vervolgens geactiveerd op je eLicenser.

Zo werkt het volgens mij ook. Dus gewoon installeren met de dongle erin. Installatie software geeft wel aan wat je doen moet.
En als je een aparte dongle wilt gebruiken (wat niet moet, maar wel mag/kan) kun je die bij Steinberg kopen voor € 20.
 
Ja tis goed gekomen de elicenser zit gewoon in de setup en die moet geupdate worden dus je moet m online laten activeren

Many thanks :)
 
Back
Top