track

Ik denk dat het voornamelijk die hooman op de achtergrond is die het ritme en de feel eruit haalt. Lijkt ook een beetje vals te zijn.
Verder wel een leuke plaat qua ritme en base. Zou proberen alles iets beter op elkaar aan te sluiten en even naar de indeling te kijken. Misschien de opbouw later laten komen en veel heftiger maken, zodat hij er lekker in knalt!

Maar ja, wie ben ik? :)
 
Probeer in het vervolg in de titel-topic minstens een genre/soort track te benoemen en in de openingspost een korte beschrijving. Zo voorkom je ramp toeristen.

Bedankt alvast voor uw begrip :D
 
die zat toch al tussen je 20 tracks in 2 maanden? :?
 
Stukje tussen 1.29 en 2.32 is in de basis best aardig, alleen moet je dat veel boeiender maken. Nu is na 2x het riedeltje gehoord te hebben de spanning eraf en gebeurt er eigenlijk niets meer. Wat meer variatie is daar echt noodzakelijk.

De hoofdbreak kom al heel snel. Eigenlijk na het intro. Dat verwacht je dan nog helemaal niet. Daar is ook meer uitwerking nodig. Ik vind de tension in die break ook niet geweldig. Is wat te simpel. Zo vind ik bv dat er nauwelijks sprake is van tension. Een snareroffel en dat is het dan zo'n beetje. Ik zou daar toch wat meer tijd insteken om daar iets leuks van te maken. De break & opbouw is voor dit soort tracks erg belangrijk.

Kortom: een leuke opzet, maar nog lang geen volwaardige track waar je de tent van uit z'n dak laat gaan. Werk aan de winkel, het kan best wat worden.

Paul
 
Back
Top