SC Multi-trak gemulti-tracked

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.024
Locatie
-
Ben vanavond met de Sequential multi-trak bezig geweest. Had em aangesloten op de Roland DEP-5 en er onstond al snel inspiratie.
Paar partijtjes opgenomen.. wat drums toegevoegd.. nog meer effecten toegevoegd...

Maar eh.. wat heeft die Dep 5 toch lekkere reverbs.. helemaal die modulated reverbs met de chorus :{
 

Attachments

  • Multi-trak gemulti-tracked.mp3
    9 MB · Bekeken: 84
Heel tof MeukGyverGear® (MeukGyverGear is a registered trademark of 6 trak & MacGuyverGear)!

Gave sounds:)
 
Klinkt zeker erg lekker :okdan:

Fijne synth zo te horen die Multi-trak. DEP-5 gaat hiet trouwens ook niet meer weg....heerlijke FX-bak is dat, al wordt hij wel erg heet vind ik. Ik heb hier ook nog een Roland RE-3 staan, die is misschien wat minder bekend (en anders van opzet natuurlijk) maar klinkt ook al zo lekker karaktervol. Ik hou wel van die jaren '80 digitale meuk :)
 
Thanx mensen :)

@ j.baars: Lekker hoor :mega: "6 trak" klinkt errug VET idd :D Mis wel een beetje midi edit op de multi-trak.. maar heeft wel dat typische klankje.. :)

@ Exoterrestrial: Voor drums helaas geen acoustische drums gebruikt maar heel veel samples.
o.a. uit Cubase 5, groove agent, halion one en N.I. Machine sommige door de nodige FX. En loopje uit Stylus RMX (reverse-achtige snare sounds)
Probeer met samples het liefst zoveel mogelijk multi-velocity materiaal te gebruiken.. zelfs een kick kan al heel levendig gaan klinken dan :mega:

@ Pablo: Thanx :) Dat album moet ik maar es ff gaan luisteren dan.. :)

@ Hooihuis: Idd de Dep 5 voegt voor iets digitaals toch heel veel karakter toe.. heb dit soort reverbs nog nooit uit een plug horen komen iig.. en helemaal met die knoppen draaien tijdens het opnemen is erg gaaf :)
 
dat zijn idd geinige effecten en sounds, doch het arrangementationisme is wat aan de herhalende kant...

:koffie:

Als experiment vond ik het gisteren zeer geslaagd :mega: maar agree.. heb idd e.e.a. herhaald en qua songstructuur is het ook een beetje een rommeltje maar vond het zelf best wel lekker klinken.. :D
 
top die reverb idd.
 
vind het erg vet, ook die losse structuur.. mooie bak die multitrak, die verb is awesome..heel vet!
 
Erg fijne sounds, super mellow en melancholisch, echt helemaal mijn ding.
Jammer dat ie zo saai is qua structuur.
 
Whoa.. thanx voor de reacties :halleluja :)

Zoals ik al aangaf.. 't Is niet echt de doorsnee structuur.. thema van 10 maten ipv de geijkte 4/8 maten.. tussenstuk en weer terugkomen op het begin.
Was voor mezelf ook een beetje zoeken en ben het er mee eens dat het op sommige plaatsen nogal strookt qua structuur :D het kan zeker nog meer variatie gebruiken..
Ga er als ik wat meer tijd heb zeker meer verder.. thanx voor het luisteren :mega:
 
Back
Top