Gezocht iemand om trance muziek te produceren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

G-lati

Nieuwkomer
Lid sinds
14 Maart 2012
Berichten
5
Hoi,
Lijkt het je leuk om samen met mij tranceprodukties te gaan produceren. Ik ben op zoek naar iemand die enthousiast is, je hoeft geen pro te zijn maar enige ervaring zou wel handig zijn. Ik ben zelf woonachtig in Breda, dus woonachtig in de omgeving hiervan zou praktisch wel handig zijn. Mocht je meer willen weten stuur me maar een berichtje.
 
Ben ook op zoek, merk in mijn studio dat alleen toch maar alleen is.. Kom uit de Zaanstreek, is niet in de buurt, maar wellicht dat een keertje een track maken nog steeds een optie is? Heb een boel aardige setjes zonder arrangement nog.
 
Het leuke van "produceren" is juist het alleen werken.......

Maar dat geld uiteraard niet voor iedereen....

Succes met jullie zoektocht

Paul
 
Het leuke van "produceren" is juist het alleen werken.......

Maar dat geld uiteraard niet voor iedereen....

Succes met jullie zoektocht

Paul

Het is maar relatief. Je hoef inderdaad niet per se bij elkaar komen om "samen" muziek te "produceren". Muziek maken/bespelen is juist wel leuk om samen te doen als het klikt.

De meeste producers die "samen" werken doen het in verschillende schema's/structuur. Ik spreek uit ervaring, laatst was ik begonnen met iemand samen te produceren, maar eerlijk gezegd was ik de andere aan het onderwijzen, en wanneer ik de volgende stap wilde zetten kreeg ik het project zoals het was gebleven zonder vooruitgang. Kortom (ik weet het, je vermoedt het al): was alleen aan het werken terwijl de andere was aan het kijken. Einde verhaal.

Dus mijn advies: bespreek goed "wie doet wat", maar duidelijke afspraken, leg eerst een goede basis op (geen gezeur over "heb je die versie van ableton", "mijne doet het niet goed" want daar gaat nergens over)... Maar vooral: maak leuke dingen, leer goed elkaar kennen.

Succes!
 
Thanks voor de goede tips. Helemaal mee eens. En belangrijkste is leuke dingen maken, samen energie in produktie stoppen etc.
 
Helemaal mee eens, toch moet ik zeggen dat het alleen produceren uiteraard zijn charmes heeft, maar in mijn geval vaak de neiging geeft helemaal te verzanden in die ene kick of die perfecte mix terwijl je nog met arrangement bezig bent.
Nooit iemand naast je die zegt, dat klinkt vet, verder met de rest.. zal wel mijn onzekerheid zijn.
Maar inderdaad, er moet balans zijn en een taakverdeling natuurlijk, als je van afstand werkt.

Thanks voor de tips!
 
Samenwerken is super leuk juist......niet altijd, maar zo nu en dan goed voor de geest.
 
Samenwerken is super leuk juist......niet altijd, maar zo nu en dan goed voor de geest.
samenwerken leidt tot onbegrip en uiteindelijk tot lijden .....
dat is dus vaak helemaal niet goed voor de geest .....
alhoewel ik regelmatig een extra set handjes tekort kom ... :P

@TS succes met de speurtocht :okdan:
 
Ik ben met een leuke samenwerking bezig, topic kan op slot wat mij betreft
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top