Swimika Wannaka [Feedback gevraagd]

Fijn trackie!
Ik had 'm opstaan toen ik een in een bomvolle metro 50 stapte.
Paste er mooi bij, werd een fijn ritje.
 
Niets op aan te merken. :) idd iets anders dan ik van je gewend ben maar wel dat lekkere, avontuurlijke :okdan:
Die snel opeen volgende stukjes geluid aan het begin vind ik wel tof.. :) Algehele sfeertje is toch wel weer erg lekker hoor :halleluja

Thanks Mac! die opeeenvolgende stukjes in het begin zijn samples die via een arpeggiator worden gespeeld. Kun je heel leuke dingen mee doen op die manier. Ben ook blij met de algehele sfeer :).

Lekker hoor. Al kan de drumsectie w.m.b. wel wat meer smoel krijgen, die is toch een beetje tam. En een baslijntje zou de feestvreugde ook nog wat kunnen opstuwen. Maar verder leuke sounds, leuk trackje.

Kijk, daar kan ik iets mee. Ik ga komend weekend zeker even kijken (of luisteren) naar iets van een bassline. Die drums blijf ik moeilijk vinden. In dit geval vond ik juist wel lekker om niet helemaal los te gaan...

Ik moet nog luisteren, maar heeft de titel iets te maken met Lake Wanaka? Mijn mooiste vakantie tot nu toe. Zes weken met een camper door Nieuw-Zeeland reizen.

Haha, neen, helaas :D.Als je de track inmiddels beluisterd hebt, weet je waar de titel naar verwijst. Maar nu begrijp ik ook de comment van 6 wat beter ;).

lekkere beat! 2.04, heel strak gedaan.

Thanks CoA!

Fijn trackie!
Ik had 'm opstaan toen ik een in een bomvolle metro 50 stapte.
Paste er mooi bij, werd een fijn ritje.

Ah, u was in de buurt begrijp ik? Dank voor het luisteren in elk geval en de volgende keer wellicht een licht alcoholische versnapering?

Verfrissend!
Jawel hoor, ik weet het zeker te smaken.
Na een eerste beluistering op m'n Imac-je niks op aan te merken.
Zal straks thuis nog even op m'n monitors horen hoe het dan klinkt.

Cheers,
Exo. :mega:

Thanks Exo! Ik ben heel benieuwd naar verbeterpunten. Kom maar door.
 
Back
Top