Forever and Ever [Feedback gevraagd]

...de muziek wat meer de ruimte te geven. Dan zou ik ik de zang moeten snijden, omdat de track anders wel erg lang wordt.
Ik vind "lang" geen criterium, het wordt in mijn oren tenminste niet saai. Waarom zou je jezelf beperken, er bestaan zat nummers die langer zijn dan 6 minuten. In de klassieke muziek zou dit nummer niet eens serieus worden genomen, zo kort...
 
Dr, je weet dat ik geen blad voor de mond neem. Dat heeft ook geen zin. Als je jezelf hebt geamuseerd met het maken van deze track is dat heel fijn. Dat is in de eerste instantie de bedoeling. Ik begrijp je perfect en ik weet ook hoe bitchy inspiratie kan zijn en dan wil je al dat werk niet zomaar niet overboord gooien. Maar soms moet je bereid zijn om dat wel te doen.
Ik ben van jou een veel hoger niveau van werk gewoon en daarom moet ik in dit geval helaas zeggen : op naar het volgende. Sorry M8 !
 
Ik ben nu nog eens aan het luisteren. Wat is hier nu mis mee? Je had hem nu vervangen?. Perfect niks meer aan doen :-D
Goed Zo Man!!
 
Laatst gewijzigd:
tsja, wat zullen we er eens van zeggen....

ik vind hen wel wat hebben, ondanks het valse flutje, en de nog valsere zanger....:okdan:

:mega:

Ik ook wel. Ik merk aan de reacties dat de meningen toch wel wat verdeeld zijn. Ik heb ook jou wel eens wat enthousiaster zien reageren :D.

Ik vind "lang" geen criterium, het wordt in mijn oren tenminste niet saai. Waarom zou je jezelf beperken, er bestaan zat nummers die langer zijn dan 6 minuten. In de klassieke muziek zou dit nummer niet eens serieus worden genomen, zo kort...

Ben ik eigenlijk ook wel met je eens. Ik kreeg het mee als tip en heb het wel serieus genomen. Het moet aan de andere kan ook zeker geen Vexations van Satie worden. Die ruimte hab ik namelijk niet meer binnen mijn SoundCloud account.
 
Dr, je weet dat ik geen blad voor de mond neem. Dat heeft ook geen zin. Als je jezelf hebt geamuseerd met het maken van deze track is dat heel fijn. Dat is in de eerste instantie de bedoeling. Ik begrijp je perfect en ik weet ook hoe bitchy inspiratie kan zijn en dan wil je al dat werk niet zomaar niet overboord gooien. Maar soms moet je bereid zijn om dat wel te doen.
Ik ben van jou een veel hoger niveau van werk gewoon en daarom moet ik in dit geval helaas zeggen : op naar het volgende. Sorry M8 !

Don't worry and don;t be sorry :). Je weet dat ik jouw mening altijd zeer waardeer.

Ja, ik heb me zeker geamuseerd, maar nee, ik heb hem niet gepost terwijl ik het zelf een matige compositie vond. Ik vond en vind hem nog steeds af en goed genoeg om te posten. Maar zoals hierboven beschreven, valt het me wel op dat de meningen nogal verdeeld zijn.

Ik gooi trouwens (bijna) nooit iets weg. Alles, ook al is maar een loopje, wordt bewaard. Ik heb nu eeen aantal keren meegemaakt dat ik zo'n op een (veel) later moment terughoor en dan ineens kan uitwerken tot een track. Dit was trouwens niet zo'n loopje :D.

Anyway, je houdt me scherp, dank daarvoor :okdan:.
 
instrumentaal top lekkere sfeer,vocalen doen het voor mij niet met name de fluit.

Ik ben nu nog eens aan het luisteren. Wat is hier nu mis mee? Je had hem nu vervangen?. Perfect niks meer aan doen :-D
Goed Zo Man!!

Aan beiden (nogmaals) dank voor het luisteren en feedback.

@viron: Dat fluitje vvond ik dan juist weer lekker laidback, op die ene noot na dan uiteraard :D.

@Frans: Doet me goed dit te lezen. Ik realiseer me tegelijk ook dat smaken nou eenmaal verschillen. Misschien is het smaak dingetje, misschien is het een technisch dingetje. Maakt uiteindelijk ook niet zo gek veel uit. Door naar de volgende.
 
Uber gratisch tip :)

Je maakt natuurlijk in de eerste plaats muziek voor jezelf en wellicht voor zij die dicht bij jou staan.
Als je iets zou maken dat iedereen bevalt is het meegenomen
Als je muziek zo gaat/moet maken dat het voor iedereen aanvaardbaar is dan zou alles imo het zelfde klinken :)

Dus gewoon doen wat je wil/kan/gaat/zal/moet doen qua smaakbeleving, technisch verhaal is een ander iets (maar dat weet je wel) :D
 
Met "technisch dingetje" bedoelde ik niet zozeer de mix, maar meer het technische van de compositie (als je me een beetje volgt :)). Klankbeeld, progressie, geluidskeuze, etc.
 
De sfeer is dik in orde. Die teksten van die vrouw zijn wel van een verschrikkelijk clichéniveau. Een mooi voorbeeld waarom instrumentale muziek zo mooi is. :) De mannelijke vocal vind ik wel te pruimen.

Misschien dat ik er zelf voor gekozen had om bij de veranderende akkoorden de rest van de muziek ook wat te laten variëren, of nog een subtiel strijkertje ofzo toe te voegen. Dan wordt de wending wat meer benadrukt dan nu. De spooky slotakkoorden zijn overigens supervet.
 
De sfeer is dik in orde. Die teksten van die vrouw zijn wel van een verschrikkelijk clichéniveau. Een mooi voorbeeld waarom instrumentale muziek zo mooi is. :) De mannelijke vocal vind ik wel te pruimen.

Misschien dat ik er zelf voor gekozen had om bij de veranderende akkoorden de rest van de muziek ook wat te laten variëren, of nog een subtiel strijkertje ofzo toe te voegen. Dan wordt de wending wat meer benadrukt dan nu. De spooky slotakkoorden zijn overigens supervet.

Dankjewel Stupide voor het luisteren en je trouwe feedback. Er ontsnappen maar weinig tracks aan je aandacht :).

De vocals kies ik eigenlijk altijd uit op sfeer, timbre en ritmiek. Ik luister echt bijna nooit naar de tekst. Ik heb het net eens even goed beluisterd en het klinkt alsof het meisje hartstikken verliefd is. Ik gun het haar van harte :D. Ik ga deze week nog eens even spelen met de track om te zien wat het benadrukken van de akkoordenwisselingen gaat doen. Dank voor je tip :okdan:.
 
heerlikke sfeer, fijn ritme. stoor me absoluut me niet aan de vokalen van de man, al gaat 1 keer wel erg vals, maar lijkt ook dat ie er wat meer emotie in wil gooien.

is het fluiten of een fluitje? het komt voor mij over als fluiten, de eerste keer op 1:00, 2e keer iets 4:20, ik vind dat niet werken, persoonlik...

heel in de verte heeft het iets van dead can dance, overigens (wat voor mij een positieve opmerking is, de eerste 4 of 5 albums van hun, draai ik konstant 'kapot'...).

samenvattend; heerlikke track. lekker in elkaar gezet.

niet veel feedback, ik luister vandaag op gevoel.
 
En dat is precies waar het natuurlijk om gaat, het gevoel. Dank voor je complimenten vink!

Can Dance is nieuw voor mij. Ik zal komend weekend eens iets van ze opzoeken. Je maakt me nieuwsgierig. En ja, het is inderdaad fluiten. Ik vond het zo'n lekker relaxed sfeertje geven. Tonaal klopt het niet altijd 100%, maar dat heeft ook wel weer vind, vind ik dan weer persoonlijk :).

Anyway, tijd voor de volgende track.
 
Back
Top