Funky Junky

@ Brutal Bass: thanx :)

@ Waz: om eerlijk te zijn nog niet mee bezig geweest.. zal er dan sowieso nog wel wat tijd in moeten steken. Wil ook nog een contrathemaatje maken want 2:30 is toch wat krap :D
 
Leuk funky muziekje inderdaad! Ik zeg uitwerken! Houd hier wel van, ben dan benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik kan zelf aardig saxofoon spelen en dit klinkt lekker.

ps... leuke titel.. Vorig jaar rond deze tijd ook een track gemaakt met dezelfde titel, ook ooit eens gemaakt om uit te werken...
 
:o: hoe toevallig... gewoon exact diezelfde (bewuste) egrec in junkie :D

Leuk dat je em kan waarderen.. :okdan: Maar eh.. ben wel nieuwsgierig geworden naar jouw experimenten met de sax en gitaar die naar mijn mening toch wel van toegevoegde waarde zijn voor de funk :mega:
'k Had in versie 2 ook nog wat percussie opgenomen (bongo's en shakers).. maar zou ook graag iets met live drums willen doen.. dat zijn nu ff samples maar iets live op echte instrumenten inspelen geeft zo'n aparte vibe :) Zelfs iets inspelen op een elektronische kit kan zelfs al heel veel groove toevoegen... :)
 
sax en gitaar die naar mijn mening toch wel van toegevoegde waarde zijn voor de funk :mega:
'k Had in versie 2 ook nog wat percussie opgenomen (bongo's en shakers).. maar zou ook graag iets met live drums willen doen..

Live sax en gitaar zijn zeker een mooie meerwaarde ook al omdat je die niet 100% deftig uit een synth kan halen.
Een persoonlijk live instrumentale toets geeft net altijd dat ietsje meer.
Daarom maak ik ook gebruik van live shakers, woodblocks, bongo's etc... :D

Cheers,
Exo. :mega:
 
Back
Top