Funky Junky

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.024
Locatie
-
Ben weer es ouderwets aan het jammen geslagen :okdan:

Had de vocal hooke van Bobby thurston geleend.. (track uit de youtube link) daarna lekker met de sax wat arrangementjes bedacht.. gitaartje erbij.. funky EPtje.. lekker synhtbasje.. had het gewoon ff nodig :{ :mega:

 

Attachments

  • Funky Junky.mp3
    5,6 MB · Bekeken: 35
@ Technomauriesje: Hey thanx.. Ga er zeker nog wat uurtjes in steken.. glad you like it :)

@ Gloomer: Thanx.. keep the soul alive :D
 
goed nummer zeg,net een US productie

dat droge van die mix kan verholpen worden met een beetje eq finesse en lichte repanning op de voices denk ik,deze klinken nog wat te 'mono centraal' (net als die percussie break)goed hoorbaar op headphones in ieder geval ,bijde iets meer sprankelend laten uitkomen en het is af.
 
In het begin behoorlijk overtuigend!
Wellicht een radioedit? Ik vind 'm te lang...
Maar natuurlijk ben ik een leek... :-P
 
Wooooow ook!
Djiezes, daar heb ik dan opnieuw een 70's funky disco gevoel!

Great work!

Cheers,
Exo. :mega:

Thanx voor de leuke reactie Exo :) :okdan:

goed nummer zeg,net een US productie

dat droge van die mix kan verholpen worden met een beetje eq finesse en lichte repanning op de voices denk ik,deze klinken nog wat te 'mono centraal' (net als die percussie break)goed hoorbaar op headphones in ieder geval ,bijde iets meer sprankelend laten uitkomen en het is af.

Goeie tips :) Heb de koortjes wel gedubbeld maar idd allemaal centraal gehouden.. beetje pannen en EQen zou het geheel wel wat kunnen openbreken idd.
Ook die snare break is idd een beetje duf en statisch.. zit ook geen verb op. Ga sowieso ff kijken of ik daar een wat dynamischer klinkende snare voor kan vinden :)

In het begin behoorlijk overtuigend!
Wellicht een radioedit? Ik vind 'm te lang...
Maar natuurlijk ben ik een leek... :-P

Haha.. 2 en halve minute are you serious :D Nee het is wel een beetje een compilatie van wat ingespeelde dingetjes die uiteengezet zijn.. in feite maar een thema.. maar vond et wel lekker groovy klinken..
Ik zou er nog een contra themaatje bij moeten verzinnen maar dan moet ik ook weer mer tekst gaan regelen.. ga es kijken wat ik kan doen :okdan:
 
Haha.. 2 en halve minute are you serious :D Nee het is wel een beetje een compilatie van wat ingespeelde dingetjes die uiteengezet zijn.. in feite maar een thema.. maar vond et wel lekker groovy klinken..
Ik zou er nog een contra themaatje bij moeten verzinnen maar dan moet ik ook weer mer tekst gaan regelen.. ga es kijken wat ik kan doen :okdan:
Oeps! Sorry, ik had naar het Youtube "filmpje" geluisterd en dacht dat het van jou was!

Ben nu van je bijlage aan het genieten... :-D
 
Nog ff bezig geweest.. songstructuur is ongewijzigd maar heb aan de mix.. panning en EQ gesleuteld en nog wat ditjes en datjes ingespeeld.. tijd voor een update :okdan:

Oeps! Sorry, ik had naar het Youtube "filmpje" geluisterd en dacht dat het van jou was!

Ben nu van je bijlage aan het genieten... :-D

Gelukkig maar :D.. Ik vind het origineel wel te gek hoor.. maar ja smaken verschillen :)
 

Attachments

  • Funky Junky 2.mp3
    5,6 MB · Bekeken: 26
jammer dat je in je eerste post het origineel post heb t zelfde als scepticist....en die funkt eh!

Versie 2 van jou is,:okdan: hou ervan, wat een saaie muziek is house dan opeens :o:
 
jammer dat je in je eerste post het origineel post heb t zelfde als scepticist....en die funkt eh!

Versie 2 van jou is,:okdan: hou ervan, wat een saaie muziek is house dan opeens :o:

OMG... als Exo, Egres en alle andere luisteraars nou maar wel de goeie versie hebben geluisterd :o: sta ik hier gewoon andermans tracks te posten :D
Nou ja.. had het er wel bijgezet maar toch .. :mega: oh.. vocalen komen wel van mezelf btw.. ;)

Anyway.. thanks voor de waardering.. Een lekkere housetrack zeg ik geen nee tegen maar ben daarnaast een ontzettende disco/funk liefhebber.. en probeer die funk sound zelf een beetje uit met wat authentieke instrumenten.. maar eigenlijk ligt house toch wel in het verlengde van de disco vind ik :okdan:
 
vocalen zijn van jou, vet niet gehoord nice :okdan:

nee house is tegenwoordig herrie en heel simpel....bijna t zelfde als wat ze in t kut topic posten :D

dit moet je toch iets meer instrumenten kunnen spelen zegmaar ghehe
 
ha,ja ik was ook weg met die YT,ik vroeg me al af waar die sax was nu hoor ik hem lol.

in ieder geval jouw mix is beter en stemmen zijn lekker present t.o.v die originele

maar ik heb liever die vintage stijl,zo een groove is moeilijk na te maken,shit was te goed om waar te zijn...,maar goed mooie productie toch hoor,ik kan dit alvast niet in geen 100 jaar,dus je bent sowieso beter dan al de 'rest'
 
ha,ja ik was ook weg met die YT,ik vroeg me al af waar die sax was nu hoor ik hem lol.

in ieder geval jouw mix is beter en stemmen zijn lekker present t.o.v die originele

maar ik heb liever die vintage stijl,zo een groove is moeilijk na te maken,shit was te goed om waar te zijn...,maar goed mooie productie toch hoor,ik kan dit alvast niet in geen 100 jaar,dus je bent sowieso beter dan al de 'rest'

Hier was ik nou zo bang voor :dubbel: Ik kon het argument over de EQ al niet echt plaatsen :D Anyway thanks for listening.

Heb de link van mijn versie maar in mijn handtekening gezet.. ik weet het anders ook niet meer :okdan:
En nu ga ik heel veel bier drinken.. anders word ik gek :D
 
Laatst gewijzigd:
Schol!

meetjesland-04.jpg


Exo. :mega:
 
Back
Top