-- mfb 2013 --

attachment.php
attachment.php
 

Attachments

  • 181059_10151382561342683_1909611677_n.jpg
    181059_10151382561342683_1909611677_n.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 57
  • 534078_10151382564732683_2079588096_n.jpg
    534078_10151382564732683_2079588096_n.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 55
Last edited by a moderator:
Customer support is precies wel in orde. Ze hebben me laten weten dat ik 'm terug mag sturen en dat ze mij een andere gaan bezorgen.
 
Dat is netjes........maar net als bij mijn TT-303, snap ik niet dat zoiets gewoon door de controle heen kan komen.
 
Bleh, Tanzbär 2 die ze opsturen heeft exact dezelfde problemen als de eerste, alleen zijn het nu de drukknoppen aan de rechterkant die niet werken... Ik vraag me af hoe zoiets kan gebeuren... Letten ze daar totaal niet op of gebeuren er rare dingen bij het transport?

Yay :/
 
Toch jammer!

Ik vind dat ze mooi spul hebben, op papier althans.
Dit soort ervaringen maken toch dat ik tot op heden de stap niet heb durven nemen om iets van ze te kopen.
 
Manfred heeft ondertussen gereageerd op mijn mail.

Hij is verbaasd en vermoedt dat het iets met luchtpost en schokken te maken heeft.

Zijn Engels is wat roestig, maar hij lijkt voor te stellen dat morgen via wegtransport een nieuwe wordt geleverd en dat ik de oude mee terug geef.

Ik heb thuis een 503 en die kan wel tegen 'n stootje, dus ik had wel wat vertrouwen in de MFB-kwaliteit. Hopen dat dat Tanzbär nummer 3 in goede staat aankomt.
 
Eerlijk is eerlijk... Tanzbär 3 is in goede staat aangekomen en MFB heeft zelf iemand de tweede laten komen ophalen.

Net voor het eerst mee uit de bol gegaan en dat is me erg goed bevallen. Sound editing is een makkie met pots voor bijna alle parameters en de sequencer leer je heel snel kennen als je die van de 503 kent. Ook de sequencing voor de cv outs of de interne 'synths' was heel intuïtief. Ik heb de manual er nog niet bij moeten halen :p.
 
funny-pictures-cat-likes-the-kick.jpg

Eventjes de draad een kick geven.

Wie hebben er inmiddels een Tanzbar? Krijg het vandaag of maandag binnen en zou graag willen weten wat er aan modificaties mogelijk zijn. :)

Ik zit te denken aan een wat grotere case, potmeters meer gespreid van elkaar, misschien volume knoppen vervangen voor faders, build in power supply, en dat soort dingetjes.
Maar ik heb totaal geen idee hoe de Tanzbar er van binnen uitziet. Iemand foto's toevallig?
 
ik heb de dansbeer van de kerel boven je gekocht, maar ik ga 'm niet openschroeven als je 'm een vd dagen zelf kan ontginnen :)
Van mods heb ik geen idee. Klinkt wel interessant.
Smeer je maar in want de handleiding vd beer heeft me zeker 3 a 5 dagen gekost voor ik ze heb doorgenomen en heb ze samengevat in een schriftje. Om ze vervolgens weer 85% te vergeten :S
Ik fris ze wel eens terug op. Veel plezier ermee! En layer BD's :)

Hun nieuwe synth lijkt me weer een vreselijke wannahave maar even afwachten dat de kinderziektes eruit zijn en dan ergens scoren :)
 
Back
Top