De grote Ableton Push thread

Ik heb em eindelijk binnen hoera

Slapeloze nachten komen mij tegemoet :)
 
Ik heb em eindelijk binnen hoera

Slapeloze nachten komen mij tegemoet :)

gefeliciteerd!

laat even weten na een tijdje hoe die bevalt, ik ben toch ook wel bijna overstag voor de push :D
 
Muziek en Visie Antwerpen

Ze hebben er nog binnen maar misschien ook bestelde

Je kan ze altijd eens bellen :)
 
in elk geval stevig gebouwd, pads zijn ook heel stevig ga hem nu even kort testen
 
OK werkt zoals veerwacht moet wel nog wat oefenen de sequencer is gemakkelijk in gebruik,
alles is relatief duidelijk touchstrip werkt ook heel goed


ik ben blij :)
 
ik heb zelf nog niet met Machine gewerkt dus kan niet vergelijken,

In elk geval de eerste keer dat je op de pads tokkelt voelen ze hard aan (lees stevig) maar ze zijn wel bijzonder responsief op aanslag, nu na 30 min begin ik het zelfs fijner te vinden dan op een keyboard controller te spelen vooral ook de scaling is fijn,

tevreden :)
 
Feedback zegt hem eind maart binnen te krijgen... Ik ben benieuwd!

Thomann heeft me ook toegezegd dat hij eind maart binnen zou zijn. Ik heb nachtmerries dat ik 31 maart een smsje krijg dat hij verstuurd en de volgende dag een smsje met: 1 april.... :D

Ik sta ook nog op een lijst bij een andere winkel, wed dus op 2 paarden :kroon:
 
huh bax shop zegt dat het nog 5 weken duurt? blijkbaar groot verschil tussen de winkels?

Bax is vaak niet helemaal accuraat met lange wachttijden. Waarschijnlijk moeten ze dat handmatig aanpassen in hun webshop en vergeten ze het geregeld. Ze zouden ook beter een datum kunnen neerzetten, werkt beter.

Thomann communiceert meestal wel een redelijke betrouwbare datum maar daar staat momenteel niet leverbaar. Ze hebben aan mij eind maart verteld.
 
Back
Top