Bombay Spicy Disco Experience

Ik vind de "begeleiding" als soort van italo achtig soundje nog wel aardig. Maar zoals eerdere sprekers zeggen zijn de melodielijntjes niet geweldig.

Paul
 
Er mogen ook kut nummer binnen de italo thread gepost worden, smaken verschillen maar we moeten toch even min of meer binnen de kaders van het genre. Daar is meneer Baars een meester.

Verder vind ik dit nummer net niet, nog in de pasgeboren fase, te lang en te weinig variatie en zoals aangegeven zal dit werken in een "wannabecoolmaarnetniet" tent met publiek die middelen gebruikt om zich te vermaken.
 
Hehe, kritisch publiek hier :) Maak je borst maar nat want ik heb er nog meer van dit kaliber ;)

Thanks voor alle feedback in ieder geval. Dit nummer is denk ik zo'n 10 jaar oud. Het was onderdeel van een live-set. Ik heb onlangs alle apparatuur die ik toen gebruikte (rm1x, su10 en ms2000) uit het stof getrokken en wat nummers opnieuw opgenomen. Dit is er 1 van. Persoonlijk vind ik de melodie-lijn wel aardig gevonden.
 
Hehe, kritisch publiek hier :) Maak je borst maar nat want ik heb er nog meer van dit kaliber ;)

.

Maar aan kritisch publiek heb je het meeste.
Het heeft meestal niet echt zin om je tracks te laten beoordelen door vrienden en/of familie, want die vinden alles "te gek" ........


Paul
 
Er mogen ook kut nummer binnen de italo thread gepost worden, smaken verschillen maar we moeten toch even min of meer binnen de kaders van het genre. Daar is meneer Baars een meester.

:okdan:..:D

:mega:
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit dus echt wel een tof nummer.
Aanstekelijk deuntje in een disco soundje!

Midden in een set, dan denken de mensen echt wel WTF is dit :)

Simpel, blijft hangen en mijn inziens zeker niet irritant eentonig!
 
hahaha, dat filmpje :okdan:
En verder zou ik niet gek opkijken als dit voorbijkwam op MTV ofzo (maar ik zou ook niet m´n oren spitsen want muzikaal niet zo ''m'n ding'').
 
Ik vind het vilmpje redelijk vaginaal en krities bunt van die ding'n waormee j'op 'n skoolbord skrieft.

Hoe dan ook, tijdens het skippen kwam ik wel lekker dingetjes tegen eerlijk gezegd, hoewel het zeker niet mijn kopje thee is. Maar dat lead dingetje in het begin is echt te kazig :-). En ik mis een beetje sprankeling in de mix, komt ietwat plat over bij mij.
 
Ik vind het vilmpje redelijk vaginaal en krities bunt van die ding'n waormee j'op 'n skoolbord skrieft.

index.php
 
Back
Top